پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران از سرمایه گذاری 15 میلیون یوروی آلمانی ها در دیواندره خبر داد.
شعارسال: نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در جلسه با سرمایه‌گذاران آلمانی در دیواندره گفت: امروز جلسه‌ای در استان با حضور استاندار و مدیران کل و جلسه‌ای هم با فرماندار دیواندره و روسای ادارات این شهرستان در خصوص ساخت قطعات بتونی پیش‌ساخته در این شهرستان داشتیم.

سید مهدی فرشادان ادامه داد: اعتبار این پروژه بالغ‌بر 15 میلیون یورو و اشتغال‌زایی بیش از 300 نفر در فاز اول خواهد داشت.

وی افزود: فاز دوم طرح دوستان با کمک تسهیل گری که در ستاد سرمایه‌گذاری استان انجام خواهد شد انشالله با همین کیفیت در شهرستان کامیاران به مرحله اجرا درخواهد آمد.

فرشادان تصریح کرد: این دوستان سفیران ما در کشورهای اروپایی هستند اگر بتوانیم مراحل سرمایه‌گذاری را برای این سرمایه‌گذاران تسهیل کنیم سیل سرمایه‌گذاران به سمت کردستان خواهد آمد.

به گفته این نماینده، این گروه آلمانی علاوه بر حوزه ساخت قطعات موردنیاز پروژه‌های ساختمانی در پروژه‌های مرتبط با دام‌پروری که ظرفیت آن در استان وجود دارد نیز توانایی سرمایه‌گذاری دارند.

وی ادامه داد: ضمن درخواست از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی که کردستان را به‌عنوان مقصد سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند، تأکید کرد: دغدغه اصلی بنده از ابتدای حضور در مجلس دهم به‌عنوان نماینده مردم فهیم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران تلاش برای جذب اعتبار و سرمایه‌گذاری در راستای برداشتن گام‌های اولیه و اساسی در جهت توسعه کردستان بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زریان، تاریخ انتشار: 20 شهریور 1395، کدخبر: 15093، www.ziryan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین