پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از آمادگی کامل خراسان شمالی در دریافت سرمایه گذاری خارجی خبر داد.

شعار سال: محمود دلپسند، معاون امور اقتصادی استاندار خراسان شمالیدر نشست هیات بازرگانی و تجار آلمانی با مسئولین خراسان شمالی در بجنورد با اشاره به ظرفیت های خراسان شمالی در حضور هیات آلمانی گفت: استان خراسان شمالی با توجه به ظرفیت های صنعتی و اقتصادی موجود توانمندی های بسیاری در مواردی همچون سیمان، پتروشیمی، گاز طبیعی و آلومینیوم دارد.
معاون امور اقتصادی استاندار افزود: با توجه به وجود زیر ساختهای استان در عرصه های حمل و نقل جاده ای و هوایی رفت و آمد مسافران در حد قابل قبولی است.
وی در ادامه با بیان تعهد جمهوری اسلامی ایران در تضمین اصل سرمایه سرمایه گذاران گفت: تمام سرمایه گذاران می توان در هر زمان و هر مکان اصل سرمایه خود را به صورت کالا یا ارز دریافت کنند و می توانند بدون هر گونه محدودیتی در عرصه های مختلف امور اقتصادی و سرمایه گذاری خود را به هر میزان حجم سرمایه انجام دهند.
دلپسند در بیان ظرفیت های استان افزود: خراسان شمالی در شمال شرقی ایران قرار دارد و به مساحت 28434 کیلومتر مربع است و متوسط بارندگی 250 تا 240 میلی متر در سال و به دلیل قرار داشتن کوه و دره های فراوان در خراسان شمالی آب و هوای مساعدی ایجاد شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322000319:www.khorasan-shomali.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین