پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
بزودی عملیات ساخت بزرگترین کارخانه دارو سازی غرب کشور در مریوان اغاز می شود.
شعارسال: مدیر عامل کارخانه سوران دارو اظهار داشت: این کارخانه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای هشت هزار متر مربع احداث خواهد شد.

سوران قربانی افزود: با راه اندازی این کارخانه دارو سازی، سالانه افزون بر 800 تن انواع قرص و 400 تن انواع کپسول های دارویی، داروهای گیاهی وشیمیایی، شربت و آنتی بیوتیک، سه هزار تن محصولات آرایشی تولید می شود.

قربانی بیان کرد: برای احداث و بهره برداری از این کارخانه 280 میلیارد ریال اعتبارریالی و 6 میلیون و 600 هزار یورو اعتبار ارزی در بخش تجهیزات آن هزینه خواهد شد.

وی عنوان کرد: احداث این کارخانه در فاز نخست برای بیش از 350 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد.

مدیر عامل کارخانه سوران دارو همچنین با اشاره به ابن نکته که استان کردستان فاقد کارخانه داروسازی صنعتی است خاطرنشان کرد: راه اندازی این کارخانه علاوه بر تامین نیاز دارویی استان، می تواند داروی قسمتی از کشور عراق را نیز تامین کند.

سوران قربانی ادامه داد: با بهره برداری کامل از کارخانه های تولید داروهای دامی و انسانی می توان شاهد ایجاد 700 شغل به صورت مستقیم در مریوان باشیم که رقمی قابل توجه است و نقش مهمی در کاهش بیکاری و محرومیت در استان خواهد داشت.

وی تصریح کرد: کارخانجات دارویی سوران دارو شهرستان مریوان که در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان احداث است مشتمل بر هفت کارخانه مختلف بوده که در فار اول تولید داروهای دامی، انسانی، داروهای گیاهی، فعلا احداث می شود.

قربانی در پایان بیان داشت: در صورت راه اندازی این بخش، بیش از 600 قلم دارو و محصولات آرایشی در قالب 15 خط در این کارخانه تولید می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی انتخاب خبر، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1394، کدخبر: 3055، www.entekhabkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین