پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مدیر موسسه توسعه اقتصادی قصرشیرین گفت: راه‌اندازی کامل منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین می‌تواند این شهرستان را به دومین شهرستان استان از نظر جمعیت‌پذیری و اشتغال تبدیل کند.

شعار سال: مدیر موسسه توسعه اقتصادی قصرشیرین گفت: راه‌اندازی کامل منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین می‌تواند این شهرستان را به دومین شهرستان استان از نظر جمعیت‌پذیری و اشتغال تبدیل کند. حبیب دباغ با بیان اینکه قصرشیرین اکنون پایین‌ترین نرخ بیکاری استان را دارد، افزود: قصرشیرین نقش تعیین‌کننده‌ای در مبادلات تجاری با کشور عراق و اقلیم کردستان دارد، به گونه‌ای که برابر اعلام گمرک کشور حدود 50 درصد از مبادلات کالا با کشور عراق از طریق مرز پرویز خان و از درون منطقه ویژه اقتصادی قصر شیرین صورت می‌پذیرد.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین در چه مرحله‌ای است؟ گفت: از سال 92 عملیات اجرایی فاز یک پروژه که مشتمل بر 300هکتار است، آغاز شد و این فاز تا پایان شهریور 96 با صرف هزینه‌ای بالغ بر 600 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید. به موازات این کار، برای جذب سرمایه‌گذاران نیز برنامه‌هایی انجام شده است و همایشی نیز در این راستا در سال94 برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تین نیوز، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395، کد مطلب: - :www. tinn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین