پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با اشاره به اینکه مسئولان جدید را نمی‌توان به خاطر جایگاه امروز استان مواخذه کرد، گفت: مسئولان گذشته باید به خاطر این وضع خود را مواخذه کنند.
شعار سال: بهرام ستاری در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اظهار داشت: این تاکید رهبر انقلاب اگر در عرصه اجرایی به منصه ظهور می‌رسید بهتر از این وضعیت بودیم.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی به عنوان سر لوحه کار تولید در زمینه‌های متعدد این شعار را باید جاری و ساری کند، تصریح کرد: عامل توسعه هر سرزمینی سه عامل اساسی است، امکانات مادی و معنوی، نیروی انسانی و منابع طبیعی و لرستان از این امکانات بهره‌مند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه لرستان به عنوان یک استان گسترده با بهره گیری از این منابع می‌توانست در جایگاه بهتری قرار بگیرد، افزود: من و امثال من مسئول دوران گذشته باید خود را مواخذه کنیم، در این فرصت کوتاه نمی‌شود دولت و مسئولان جدید را مواخذه کرد که چرا در این جایگاه هستیم.

ستاری گفت: دیگران باید پاسخگو باشند که در ۴۳ از انقلاب در فرصت‌های خدمت گذاری چرا از این عوامل توسعه بهره نجستند که امروز با کمال شرمندگی بگوییم استان فلاکت زده هستیم.

وی با اشاره به اینکه قطعاً اگر خوب عمل می‌کردیم و روحیه «ما می‌توانیم» را در عرصه اجرا به منصه ظهور می‌رساندیم امروز مردم لرستان در جایگاه بهتری بودند، اظهار داشت: دولت سیزدهم آمده است با این رویکرد با بهره گیری از تمام امکانات در اختیار نظام در همه عرصه‌ها، این نقیصه را برطرف کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه جهاد کشاورزی می‌تواند تضمین کننده امنیت غذایی باشد و در این مسیر باید حرکت کنیم، تصریح کرد: لرستان استان خوبی است با منابع بسیار خوب، اما یک جو حرکت جهادی و یک جو حرکت انقلابی می‌خواهد که در راستای شایستگی این مردم گام‌های مثبتی برداریم.

ستاری یادآور شد: مدیران دولت سیزدهم باید مدیران تحول خواه و آینده نگر باشند، همه ما دست به دست هم می‌دهیم استان خوبی که زیبنده مردم لرستان است را بعد از مسئولیت خود تحویل دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر mehrnews.com/۵۴۲۳۳۵۴
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین