پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
مردم کوچه شهید مجید محمودی در خیابان رسالت پاوه از خرابی کوچه شکایت کرده و می گویند که هم در ایام تابستان و هم در زمستان بخاطر کم توجهی مسوولان، با مشکلات فراوانی مواجه می شوند.

شعار سال:


شهر پاوه تنها چهره زیبای هزارماسوله ای را، به سبب تراکم خانه های آن در منطقه شیب دار به نوعی که پشت بام هر خانه ای حیاط خانه بالایی است،را به یدک می کشد.

از خیابان کمربندی که هر بیننده و یا مسافری به نمای این شهر بنگرد زیبای خاصی را در ذهن مجسم خواهد کرد، که شهری توریسمی و تفریحی را به عنوان تنها خاطره برای خود ثبت می کند.

اما اگر وضعیت برخی از کوچه پس کوچه های این شهر را ببینیم خلاف آنچه را که در زیبایی آن نمایان می شود، در کوچه ها مشاهده خواهیم کرد.

این روزها شاهد گله مندی و نارضایتی مردم و شهروندان نسبت به خرابی کوچه ها هستیم.

کوچه شهید مجید محمودی در خیابان رسالت پاوه از دیگر کوچه هایی است که ساکنین آن خواستار تهیه گزارش و انتشار آن در این سایت خبری تحلیلی هستند که از وضعیت نا به سامانی برخوردار است.

یکی از ساکنین این محله در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: این کوچه از وضعیت نا به سامانی برخوردار است و با وجود آنکه چندین بار به شهرداری مراجعه کرده ایم اما هیچ اقدامی در بهسازی آن نمی کنند.

احمد محمودی افزود: در فصل تابستان به سبب گرد و خاک و در زمستان نیز با وجود گل و لای مشکلاتی را برای ساکنین این محله به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه این کوچه از کوچه های قدیمی این شهر است گفت: قدمت این کوچه به بیش از 50 سال قبل باز می گردد اما اکنون با وجود آنکه با نام شهدای گرانقدر نیز مزین گردیده است هیچ خدماتی در بهسازی و اصلاح آن از جانب شهرداری انجام نگرفته است به طوری که گاها هرعابری با عبور از این کوچه، بیان می دارد، چقدر شهدا این شهر هم مظلومند.

یکی دیگر از ساکنین این محل اظهار داشت: چندین بار شکایات خود را به مراجع مربوطه رسانده ایم، اما حتی کمترین توجه را به آن نکرده اند.

وی می گفت: مسئولین محترم هم اگر ساکن این کوچه ها بودند باز اوضاع این کوچه ها همین بود؟


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی  هزار ماسوله، تاریخ انتشار 11. مرداد 1395 ، کد مطلب: 294689: www.hezarmasooleh.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین