پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
حوالی ساعت ۱۴ دوم اردیبهشت ماه ۹۶ با دق الباب به استقبال ندایی رفتم که مرا می جُست. به یکباره ، پیکی کارنامه اعمالم را در دست راستم نهاد اما محتوایش چیز دیگری بود… ؟!!

شعار سال: هرچند خبرهای غیرموثقی از ردصلاحیت ام به گوش می رسید، لکن از آنجائیکه علت را تحقیقات محلی عنوان نموده بودند، جز خنده پاسخی برای توجیه آن نمی یافتم و در نظر نداشتم اعتراضی هم بنویسم ، اما پاسخ منطقی فرماندار آگاه به قوانین که چنین بندی قابل استناد برای ردصلاحیت نیست بناچار در راستای هدف تعریف شده به دنبال یافتن بندی در آئین نامه شدند.. با گشودن نامه و رسیدن به مفهوم بند ج ماده ۲۶، آب سردی تمام وجودم را فراگرفت، ابتداء باورش برایم غیرقابل تحمل بود که جمعی به راحتی بتوانند همه داشته هایت که سالها بدان افتخار نموده ای را به تمام و کمال سلب نمایند…

قلم به دست گرفتم تا در قبال اجحاف وارده جوابیه ای بنویسم، اما قلم به هیچ وجه همراهی نمی کرد، گویا آن نیز از بارسنگین تهمت وارده، نگران و اشک خون می ریخت،واقعیت آن است که به هیچ وجه در مخیله ام ردصلاحیت خویش را پیش بینی نمی نمودم واگر تدبیری درکار می بود با یک تماس تلفنی مرا از ادامه مسیر محترمانه باز می داشتند واین همه هزینه ها را برمن وخویش باعث وبانی نمی شدند، به هرحال دلشکسته سطوری چند را برای مردمی که بزرگترین سرمایه ام اند نوشتم تا تسکینی برنگرانی ام گردد و با دفاع از خود، کوس رسوایی جمعی را سردهم که اینگونه به ناحق مرا رد صلاحیت کرده اند!

باسمه سبحانه وتعالی

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَ قولوا قَولًا سَدیدًا﴿۷۰﴾ سوره مبارکه الأحزاب

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن حق بگویید…

ابتدائاً برخود لازم می دانم از ابراز محبت و لطف اقشار مختلف اجتماعی در ارتباط با ردصلاحیت ام بی نهایت سپاسگزار باشم و از اینکه مزد تلاش های بی دریغ و شب زنده داری های چهارسال گذشته را در این دو روزه با تمام وجود حس وتجربه نمودم، خدای سبحان را شاکرم و آن را فوز عظیم الهی می دانم وبه واسطه عنایت خاصه حق التعالی، سجده شکر بجا می آورم.

هرچند که به اعضای محترم هیات نظارت پاوه انتقاداتی را وارد می دانم، اما از انصاف بدور است که انگیزه وانگیخته را با هم در آمیخته و برونداد مثبت فعل آنان را از یاد ببرم، اعمال نظر خلاف واقعی که با واکنش اقشار مختلف مردم همراه گردید و با مراجعه حضوری، تماس تلفنی، پیامک، شبکه های اجتماعی به طور عام و بلاخص گروههای تلگرامی، پیش از این صلاحیت ام در نزد مردم به دست آمد تا بی مهری وکم لطفی دیگران از نظرم ناچیز جلوه نماید.

درهمین راستا سپاس خویش را آراسته امام جمعه فهیم دیارمان می نمایم و از مساعی مراجع چهارگانه و فرماندار ساعی و مجموعه عواملی که درشکل گیری رسالت ملی دغدغه ی وافر دارند تقدیر و تشکر می نمایم و از رد صلاحیت سلیقه ای هیات محترم نظارت نگران نبوده و همچنان عزیزان را به پیشه نمودن تقوای الهی و سخن حق گفتن توصیه می نمایم.

روی سخنم در اینجا با هیات محترم نظارت پاوه است؛

آقایان وهبی احمدی، سابق حسینی، کیهان مرادی، وهبی حمیدی و محسن معاذی

آحاد مختلف مردم شهرستان برای رسیدن به بیست و نهم اردیبهشت ماه و نواختن زنگ باشکوه حضور حداکثری در پای صندوق های رای لحظه شماری می کنند، هر رای در آن روز قطره ای از دریای بیکران مشارکت مردمی است که به دریای حضور حداکثری در پای صندوق های رای می انجامد. اما در این میان اقدامات هیات محترم نظارت پاوه با ردصلاحیت های سلیقه ای و براساس دلایل واهی و غیرواقعی یاس و نامیدی زیادی را در بین شهروندان بوجود آورده و شرایط به گونه ای پیش می رود که نشاط و شادابی شهروندان از اتفاقات بوجود آمده درخصوص انتخابات گرفته شده است.

رد صلاحیت اینجانب بنا به بند ج ماده ۲۶ "عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و ولایت مطلقه فقیه” توهین آشکار به خود دانسته و بزرگواران را بر ارائه دلایل مستند در راستای اثبات ادعای واهی خود دعوت می کنم.

پیش از هرچیز تمایل دارم مروری بر تعریف اسلام با یکدیگر داشته باشیم. پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید: اسلام بر پنج چیز بنا شده است: نخست گواهی دادن براینکه خداوند یکی است و جز او معبود برحقی وجود ندارد و محمد(ص) رسول خداست. دوم اقامه نماز، سوم دادن زکات، چهارم حج و پنجم روزه گرفتن ماه مبارک رمضان…

حضرات هیات نظارت پاوه، اینجانب اعتقاد قلبی و راسخ خود را به اسلام براساس ترازوی پیامبر خدا(ص) با زبان و عمل ابراز داشته و می دارم و اگر دلیل رد صلاحیت اینجانب عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام است؛ می خواهم بدانم از کدام ترازو برای تشخیص این حکم استفاده نموده اند؟ اگر ترازوی دیگری دارید! دیگر سخنی ندارم؛ اما اگر ترازوی الهی را مدنظر دارید، افراد رد صلاحیت شده و خودتان را در همین ترازو بگذارید تا برای مردم آشکار شود، التزام کدام یک به اسلام بیشتر است؟! جل الخالق برای چیزهای ندیده و نشنیده؟!!

کدامیک از شما عزیزان درکسوت اسلام شناسی تشریف دارید؟ برند شخصیتی خویش را در جامعه چگونه می بینید؟ وبا کدام عالم دینی حشر ونشر داشته اید؟ با کدام مجتهد درخصوص زیر سوال بردن عقاید دیگران به مشاوره پرداختید که اینگونه حکم به مسلمان نبودن دیگران می دهید؟!! …

بدون تردید مردم، تقوی مجموعه ی حاضر را درجایگاهی نمی دانند ویا نمی بینند که از بُعد دینی، بر عملکردشان غبطه خورم ، هرچند ممکن است دو نفر ازعزیزان در مقام قیاسی به ظاهر التزام بیشتری به نظام ورهبر داشته باشند لکن به قطع ویقین از تعدادی دیگر حرف های بسیار برای گفتن دارم. صدالبته این را باید در میزان تاثیرگذاری در وصل وفصل توده ها به انقلاب ونظام ارزیابی نمود نه معیارهاس شعارگونه

جای سوال است چگونه این اتهام بزرگ را به فردی که قریب چهل سال در سیستم دولتی و… با عناوین مختلف دانش آموز، دبیر مدارس شهرستان پاوه، کارشناس آموزش و پرورش پاوه، معاون آموزش و پرورش پاوه، بخشدار نوسود و عضویت در چهارمین دوره شورای شهر پاوه خدمت نموده، نسبت می دهید؟ چگونه می توانید کارنامه ی چهل ساله ام در صحنه های انقلاب و مراسمات و مناسبات ملی و مذهبی بزدائید؟! چگونه این توهین آشکار را به راحتی و بدون سند به دیگران روا می دارید؟

فعالیت شبانه روزی چهارساله در پایگاه خبری پاوه پرس و رسانه ای نمودن مناسبت ها و مراسمات ملی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و… در کنار بازتاب دیدگاه شهروندان و صاحبنظران و انتقال مشکلات شهرستان و صدای مردم خود گواهی بر فعالیت دغدغه مند حقیر و ردی بر اتهام عزیزان دارد.

یکی از شاهدان عینی من می تواند حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم پاوه باشد، که از سال ۵۶-۵۷ درمدرسه قرآن پاوه درنزد وی وتنی چند ازعلمای منطقه به تلمذ نشسته و در اولین راهپیمایی پاوه مرداد ۵۷ تا آخرین آنها، کلیه مناسبت ها و راهپیمایی ها قبل وبعد از انقلاب بدون وقفه حضور فعال وپررنگ داشته ام،( تصاویر وفیلم های به جا مانده از آن مراسمات گواهی برحضور ام می باشد)،… آیا عده ای تازه به دوران رسیده می توانند به سادگی اتهام ضداسلام و ضدنظام بودن را متوجه ام نمایند؟؟!

اگر تایید صلاحیت خویش را از هیأت محترم نظارت استان نگیرم در محضر مردم شریف شهرم سوگند یاد میکنم، با تقبل هر هزینه ای آرام نگرفته و از پای ننشینم و داوران را به پاسخگوی ترور شخصیت در قبال افکار عمومی می نهم نگذاشته تا خود قاضی اعمال آنها باشد. همچنین صدها سند و مدرک در جهت التزام و اعتقاد به اسلام و نظام به هیات محترم نظارت استان ارائه می دهم، لکن آن عزیزان مدرکی درجهت اثبات ادعای خود مرحمت فرمایند و آنگاه برطبل رسوایی دیگران بکوبند.

در پایان خویش را همچنان مطیع قوانین مصرع جمهوری اسلامی ایران می دانم و اعتراض خود را برحسب وظیفه دادخواهی خویش تقدیم هیات محترم نظارت استان می نمایم و در این راستا شهروندان گرامی را به آرامش و تمکین قانون وحضور گسترده و پرشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه دعوت می نمایم.

با استعانت از کلام حضرت مولانا همه شما را خدا می سپارم…

رنگ باقی صبغه الله است و بس غیر آن بر بسته دان هم‌چون جرس
رنگ صـدق و رنگ تقــوی و یقیـن تا ابـــــــــد باقی بــــود بر عابدیــــــن
رنگ شـک و رنگ کفــران و نفــاق تا ابــــــــد باقی بــــود بر جـان عـاق

و من الله توفیق

محمدفاروق یوسفی
۱۳۹۶/۲/۳

—————-

باتوجه به افزایش تعداد بازدیدکننده های یکتا در ماه های اخیر و ارتقاء هاست این پایگاه خبری در روز گذشته باعرض پوزش از کاربران ارجمند تعدادی از نظرات ارسال شده بصورت ناخواسته حذف گردید، کاربران گرامی درصورت امکان می توانند نظرات خود را دوباره ارسال نمایند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پاوه پرس، تاریخ انتشار 3ارديبهشت 1396، کد مطلب: : www.pavehpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین