پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
یش از دو سال از کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی پاوه می گذرد و علیرغم تلاش های معمول بجز کلنگ زنی نمادین توسط تعدادی از مسئولین محترم، هیچ کلنگ دیگری تاکنون بر زمین زده نشده تا همچنان این امر با سوال بزرگی در ذهن مردم باقی بماند، که چرا چنین است..؟!!

شعار سال:


با کمال تاسف بعضی از مدیران جدیت، کاردانی، ابهت کاری خویش را در مانع تراشی و عدم انجام کار و پیچاندن دیگران می بینند و این در ادامه سبب می گردد که علیرغم مراجعات مختلف و متعدد و داشتن مجوزهای مربوطه، هر روز بجای حل وفصل مشکلات پیش روی مردم، گره ای بر گره های ناگشوده ی موجود بیفزایند.

نیازی به تشریح روند کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی پاوه به دلیل تکرار مکررات آن نمی رود، علی ایحال همچنانکه همشهریان محترم واقفند؛ علت وقفه ی ایجاد شده در احداث درمانگاه به نقل از دکتر سیامک سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در قیمت تمام شده زمین موردنظر عنوان شده است، این در شرایطی است که همزمان در بانه و کامیاران سازمان اقدام به کلنگ زنی احداث درمانگاه تامین اجتماعی نموده است، و در آن دو شهر قیمت زمین ۷۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده و لکن در پاوه قیمت زمین مذکور بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شد؟!!! وی در ادامه گفت: سازمان به هیچ وجه با این قیمت حاضر به احداث درمانگاه مذکور در پاوه نمی باشد و همین امر کافی است تا علیرغم مجوزهای مربوطه کاری از پیش نرود.

شورای اسلامی شهر نیز بمنظور حصول توافقات انجام گرفته در یک پروسه طولانی که با عنایت مسئولین محترم شهرستان و استان (امام جمعه و فرماندار پاوه، استاندار، معاونت عمرانی استاندار، مدیر درمان تامین اجتماعی استان) همراه بود موفق گردید در تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ مرداد ۹۵ با مراجعه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، وزارت راه وشهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن موافقت بزرگواران را به منظور تعدیل قیمت تمام شده زمین با لحاظ نظر سازمان تامین اجتماعی اخذ نمایند، مجوزی که به کمک آن می توانست از طریق کارشناسان مجددا منجر به قیمت تمام شده شود.

همیشه این ذهنیت به وجود می آید که چرا مقامات عالیه در تهران با امعان نظر به مشکلات مردمی که کمترین اشتراکات فی مابین دارند با بزرگواری می نگرند، بطوریکه بعد از یک هفته به درخواست نمایندگان مردم با نظر موافق اجابت می نمایند و دستورات مقتضی در جهت رفع مشکلات مردم را به استان ابلاغ می نمایند، اما با کمال تأسف، دوستان و هم استانی هایمان علیرغم اشتراکات فراوان صدور مجوز مربوطه را در یک بوروکراسی لاینحل اداری محبوس و بلاتکلیف قرار می دهند به همین سبب برای افکار عمومی پذیرفتنی نیست که چرا با گذشت مدت های مدید از صدور مجوز کماکان از اعزام کارشناسان مربوطه امتناع و یا جلوگیری به عمل می آورند و باز هم مشخص نیست از ماحصل پیچاندن کار مردم یک شهرستان چه بهره ای نصیب شان می گردد.

روز گذشته دکتر سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان در دیدار با اعضای شورای شهر پاوه (عبدی، اسلامی نیا ویوسفی) اذعان نمود که ما مراتب را به دستگاه ذیربط منعکس نموده ایم و رونوشت مذکور را به معاونت عمرانی استانداری، امام جمعه پاوه و فرمانداری پاوه جهت اطلاع ارسال نمودیم. به هرحال تا آن عزیزان اقدام ننمایند، اقدامی از جانب ما انجام نمی گیرد.

تعجب این است وقتی مسئولین محترم راهی را برای رفع مشکلات مردم می یابند، چرا عده ای به نوعی دیگر فکر می کنند…. اعضای شورای اسلامی شهر پاوه نیز نگران از بی تفاوتی و قصور در تاخیر خارج از عرف اداری بعضی از وعده های اجابت نشده مقامات عالیه کشوری خدمت مهندس زارعی مدیر دفتر استاندار رسیدند تا زمینه دیدار نمایندگان مردم را با جناب استاندار فراهم آورند که آن بزرگوار نیز بنابه درخواست های مکرر شورای شهر وعده برگزاری نشست مذکور را در آینده نزدیک اجابت نمود.

علی ایحال تاکنون تلاش های زیادی برای آغاز فعالیت احداث درمانگاه تامین اجتماعی پاوه شده است، شواهد بیانگر آن است روند احداث از مسیر اصلی خارج شده و شاید هم این امر در اثر نامهربانی ها لاینحل باقی بماند!

لازم به ذکر است مسوولین محترم باید بدانند که مردم ولی نعمت آنها هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند، درشت گویی با مردم جایی ندارد و هیچ کس حق ندارد به مردم جواب سربالا بدهد. مسوولین باید درحد توان مشکلات مردم را حل کنند و در مقابل عدم انجام وظایف خود توضیح بدهند و مردم را آگاه کنند. در این راستا برای مردم شهرستان پاوه پذیرفتنی نیست بیش از دو سال از کلنگ زنی نمادین احداث درماگاه تامین اجتماعی زمان سپری شود اما حتی یک کلنگ دیگر بر زمین زده نشده باشد، تا احداث این درمانگاه همچنان در هاله از ابهام باقی بماند؟!!

 
با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی هزار ماسوله، تاریخ انتشار ۳ آبان ۱۳۹۵، www.pavehpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین