پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
محمود کبیری معاون ارتباطات و امور بین‌الملل شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران در بیمارستان خبر داد. چمران برای دومین بار در بیمارستان بر اثر کرونا بستری می شود.

شعار سال: محمود کبیری توئیت کرد: روز گذشته مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. مهدی چمران، برای دومین بار مبتلا به کرونا شده و در بیمارستان بستری گردیده است.
لازم به توضیح است که مهدی چمران (زادهٔ ۱۳۲۰ در تهران)، سیاستمدار اصولگرای ایرانی و رئیس شورای شهر تهران در دوره ششم است. او در دوره دوم و سوم و سه سال از دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران، ریاست شورا را عهده‌دار بود. مهدی چمران فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه تهرانو عضو هیات علمی آن دانشگاه بوده است. او برادر کوچکتر مصطفی چمران می‌باشد. برخی از شایعات و ادعاها معتقد به وقوع و افشای فساد مالی بزرگ در شهریور ۱۳۹۵ توسط مهدی چمران به همراه محمد‌باقر قالیباف در شهرداری تهران  هستند. فسادی که ادله محکمه پسندی در خصوص آن ارایه نشده و در حد حرف باقی مانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۱۲۹ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۳۸۹۷۴۰، purson.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین