پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
خبر تاسف بار بستری شدن مجدد مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در CCU را شنیدیم و ما را بفکر فرو برد که ایشان در طول دوره اخیر خدمتی خود، چقدر در بیمارستان بستری بودند و چقدر فرصت کار داشتند؟ چرا باید اجازه بدهیم که مدیریت جامعه اینگونه اداره شود. خداوند به ایشان سلامتی و طول عمر با عزت بدهد، اما آیا فردی با این سطح توان جسمانی و روانی، قدرت اداره شورا را دارد؟ تا کی قصد تعارف با منابع و منافع ملی را داریم؟ تا کی جدیت گام دوم انقلاب را به سخره باید بگیریم؟ آیا زمان بازاندیشی فرا نرسیده؟ قضاوت با نفس سلیم خودتان.

شعارسال: سخنگوی شورای شهر تهران از بستری شدن مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در بخش CCU یکی از بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: وی پس انجام امور درمانی، ان شا‌الله طی روز‌های آینده ترخصیص خواهد شد.

مهدی چمران مجددا در ICU بستری شد +چقدر ار ایام خدمتی را سالم بود و چرا انتخاب شد؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: مراحل درمانی آقای چمران به خوبی در بیمارستان در حال انجام است و ان‌شاالله طی روز‌های آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 24خرداد1402، کدخبر: 729871، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین