پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
قائم مقام سازمان جنگل‌ها گفت: بنابر آمار ۹۴ تا ۹۵ درصد سواحل جنوب آزادسازی شده و مابقی مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.
شعار سال: آقای رضا بیانی گفت: بنابر آخرین آمار آزادسازی سواحل سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است.

آزادسازی سواحل مصوب سال ۸۶ حریم ۶۰ متر دریا به دستور رئیس جمهور در مهلت مقرر ۲۰ روزه تا پایان بهمن باید آزاد می‌شد که به رغم گذشت بیش از یک‌ماه از این مهلت، آزادسازی در سواحل جنوب همچنان ادامه دارد.

به گفته وی، تاکنون ۹۴ تا ۹۵ درصد آزادسازی سواحل جنوب انجام شده و ۵ تا ۶ درصد باقی مانده سیستان و بلوچستان به علت وجود کشتی سازی در این استان است که دادستانی با ورود به این قضیه اخطاریه لازم را داده است.

بیانی می‌گوید: بنابر قانون حریم ۶۰ متر بعد از زیباسازی هیچ اتفاقی نباید بیفتد چرا که مجوزی مبنی بر واگذاری حریم ۶۰ متر نداریم.

بنابر گفته قائم مقام سازمان جنگل ها، آزادسازی کامل سواحل جنوب انجام خواهد شد و تنها به سبب بحث کشتی سازی در این استان زمان خواستند که این کار را انجام دهند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۰۹۳۳۲۴، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین