پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
باید از فرماندار محترم پرسید که آیا آمار اشتباه به شما نداده اند؟ آیا اشتباه برداشت نکرده اید؟ می‌دانید استقرار چهار میلیون نفر یعنی چی؟ احتمالا بحث گذر مسافران از جاده را به حساب ورود به شهر گذاشته اید؟ لطفا من بعد درست گزارش گیری و گزارش دهی کنید. منتظر دریافت توضیحات احتمالی هستیم.
شعار سال: محمدتقی صفری بیان کرد: ساحل زیبا و موقعیت تجاری گناوه باعث شده تا همه ساله مهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور به شهرستان گناوه سفر کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرایط خاص گردشگری گناوه سبب ماندگاری چند روزه مسافران در این شهرستان می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه گفت: خدمات رسانی مطلوب به مهمانان نوروزی، اولویت کاری ماست و در این زمینه تمامی دستگاه‌های اجرایی و تاسیساتی شهرستان ماموریت دارند با همکاری و مساعدت لازم این وظیفه مهم را به نحو احسن انجام دهند.

وی همچنین از نظارت شبانه روزی بر بازار گناوه خبر داد و عنوان کرد: کالا‌های اساسی از جمله مرغ، برنج، شکر و سایر اقلام به مقدار لازم در فروشگاه‌ها موجود است و نظارت بر توزیع این کالا‌ها از سوی بازرسان به‌صورت شبانه روزی انجام می‌گیرد.

به گفته صفری سهمیه آرد نوروزی شهرستان نیز بین نانوایان توزیع شده و نانوایی‌های کشیک طبق زمان بندی مصوب شده فعالیت می‌کنند.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۳۹۸۶۲۱، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین