پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
معاون برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز از ابلاغ مصوبات برگزاری نماز عید فطر خبر داد و گفت: برگزاری نماز در مصلا‌ها و فضا‌های باز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت و استفاده از ماسک و وسایل اقامه نماز شخصی بلامانع است.

شعار سال: سید علی مهدیان با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر، مصوبات این جلسه را تشریح کرد و گفت: اقامه نماز عید فطر در مساجد شهری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی وزارت بهداشت با تهویه مناسب بلامانع است و در این بخش لازم است متولیان امر نسبت به مدیریت زمان اقدام نموده و از طولانی شدن برنامه پرهیز شود.

معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز اضافه کرد: در مناطقی که به لحاظ جوی امکان برگزاری در فضا‌های باز میسر نمی‌باشد، برگزاری در فضا‌های مسقف مصلا‌ها و مساجد با رعایت موازین بهداشتی بلامانع است.

احمد وحیدی وزیر کشور روز گذشته (سه شنبه) پس از نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران درباره برگزاری نماز عید سعید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: برگزاری نماز عید فطر در اماکن و فضای آزاد در اولویت است، اما اگر جایی در مسجد نماز اقامه می‌شود، حتما شیوه‌نامه‌ها باید مراعات شود.

وی درباره وضعیت کرونا در کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش وزارت بهداشت، مدیریت بیماری کرونا در کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کاهش تعداد موارد بستری و فوتی‌های ناشی از آن، نشان از روند رو به جلوی مهار این بیماری در کشور دارد.

وحیدی در عین حال بر اقدامات کنترلی و مراقبت‌های بهداشتی به ویژه درباره سویه‌های جدید ویروس کرونا تاکید کرد و یادآور شد: اگرچه در این زمینه نگرانی وجود ندارد، اما رصد و پایش سویه‌های جدید به طور جدی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۷۳۳۴۲۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین