پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
بیش از دو هفته است که اهالی سراوان به منظور جلوگیری از ورود زباله رشت و هفت شهر دیگر گیلان به این روستا در محل انباشت زباله دست به تجمع می‌زنند. این تجمع در نهایت با دخالت نیروی انتظامی و دستگیری چند نفر پایان گرفت.

شعار سال: از سال ۱۳۶۳ تا کنون مشکل دفن زباله در سراوان حل نشده است. در تیرماه آن سال در جلسه‌ای با حضور فرماندار و شهردار رشت و مدیرکل اداره منابع طبیعی استان گیلان مقرر شد که اداره منابع طبیعی گیلان، بیش از ۵ هکتار از جنگل‌های سراوان را به منظور دفن زباله با شرایط خاص به شهرداری رشت تحویل دهد.

در سال ۱۳۷۰ منابع طبیعی استان گیلان طی نامه‌ای به شهرداری و فرمانداری رشت هشدار داد که شهرداری به تعهداتش عمل نکرده و آب‌های سطحی و زیرزمینی و نیز هوای جنگل سراوان آلوده شده است.

حالا، اما کار از آلودگی آب و هوا گذشته و طبق گزارش رسانه‌ها، ارتفاع کوه زباله در این منطقه به بیش از ۹۰ متر رسیده است.

بیش از دو هفته است که اهالی سراوان به منظور جلوگیری از ورود زباله رشت و هفت شهر دیگر گیلان به این روستا در محل انباشت زباله دست به تجمع می‌زنند.

روز پنج شنبه خبرآنلاین در توییترش فیلم‌هایی را از این محل منتشر کرد که حاکی از درگیری نیرو‌های انتظامی با تجمع کنندگان است.

این تجمع در نهایت با دخالت نیروی انتظامی و دستگیری چند نفر پایان گرفت.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
0
0
وقتی کار بلد نیستیم همین می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین