پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
رئیس منطقه 6 بازرسی کل کشور گفت: در ساختار بازرسی کل کشور از شکایات مردمی گرفته تا شکایات رهبری را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام سیدرسول محمودآبادی صبح روز شنبه در نشست شورای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور با حضور هیئت وزارت نظارت جمهوری خلق چین اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور در اصول 156 و 176 به اهمیت وجود نظارت به عنوان یکی از ابزارهای حکومت و نظام اشاره کرده و سازمان نظارت را یکی از زیرمجموعه های قوه قضائیه قرار داده است.

وی با اشاره به وظایف سازمان بازرسی کل کشور گفت: نظارت بر حسن انجام امور و هم‌چنین نظارت بر اجرای صحیح قوانین عمده وظایف این سازمان را تشکیل می‌دهد و این سازمان برای رسیدن به ایده آل مورد نظر از شکایات مردمی که به صورت حضوری یا توسط درگاه اینترنتی اعلام می‌شود تا شکایات و گوشزدهای مقام معظم رهبري را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

بازرس کل اداره بازرسی اصفهان افزود: گاهی برای بررسی مسائل خاص یک تیم خبره و متخصصان بازرسی برای مدت یک ماه تا چهل روز در ادارات مورد سوءظن مستقر می‌شوند تا اسناد و مدارک موجود را با دقت تمام و کمال مورد بررسی قرار دهند و یا گاهی به درخواست و دستور مقام معظم رهبری از برخي ارگان‌ها یا ادارات بازرسی فوق العاده به عمل می‌آید.

محمودآبادی ادامه داد: برای تدوین اولویت‌های سازمان بازرسی به دغدغه‌ها و مشکلات متن جامعه رجوع می‌شود و یا از نقطه نظرات نخبگان سیاسی، اجتماعی و اهالی دانشگاه بهره‌برده می‌شود تا گلوگاه‌های در معرض فساد شناسایی و اقدامات لازم در جهت پیشگیری و درمان فساد حاکم انجام شود.

وی با اشاره به فلسفه برگزاری این نشست گفت: تبادل تجارب، افکار و اطلاعات از جمله دلایل برگزاری این نشست است و امید داریم با به اشتراک گذاری تجارب هر دو کشور ايران و چين از تجربه مجدد تجربه‌های تکراری اجتناب کنیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 948-11390-5:www. isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین