پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی از دستگیری مدیر سابق و شماری از کارکنان یک دستگاه اجرایی استان خبر داد و گفت: این پرونده نیاز به بررسی بیشتر دارد.
شعار سال: سیدجواد ایلالی روز پنجشنبه با بیان اینکه این افراد به اتهام ارتکاب جرائم مالی دستگیر شدند اظهار داشت: این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های اولیه، مرتکب جرائم مالی و سوء استفاده از بیت المال شده بود که با توجه به مستندات ارائه شده تحت تعقیب قضایی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و مراتب در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح در حال رسیدگی است.

ایلالی با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت المال به عنوان رسالت ذاتی دستگاه قضایی به معترضان به بیت المال هشدار داد و اظهار داشت: در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم و معیشت مردم و حوزه مسائل اقتصادی از اهمیتی خاص برخوردار است بر این اساس اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با سوءاستفاده از جایگاه خود هم قانون را زیرپا بگذارند و هم برای نظام و حاکمیت هزینه تولید و تحمیل کنند و از طرف دیگر با فرصت طلبی، منافع شخصی را به حقوق دیگران ترجیح دهند.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد افزود: نوع و ماهیت اتهامات انتسابی به متهم مزبور و دیگر ابعاد مختلف این پرونده و نیز شناسایی دیگر ایادی احتمالی مرتبط با این موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی با ذکر جزییات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۳۲۶۶۴، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین