پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان گفت: ساختمان آلومینیوم ایمن نیست و تاکنون چندین بار برای ایمن سازی این ساختمان درخواست تخلیه موقت کرده ایم
شعار سال: آقای پیر علی گفت: موضوع عدم ایمنی در مجتمع تجاری آلومینیوم آنقدر جدی بوده که برای جلوگیری از هرگونه حادثه در این ساختمان، اقدام به استقرار تیم­های ۲۴ ساعته آتش‌­نشانی در این مجتمع کرده تا از هرگونه حریق و حادثه احتمالی اجتناب شود.

به گفته رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان فعالیت این ساختمان در شرایط فعلی ممکن نیست و علی­رغم تمامی تذکرات و اخطارهـای داده شده نیازمند همراهی کسبـه، برای اجرای عملیات ایمن‌­سازی در این مرکز تجاری پرتردد و ناایمن هستیم.

بر همین اساس بنیاد مستضعفان بدنبال چند مرحله مکاتبات قبلی با دادستانی تهران، این بار درخواست جدی خود را برای توقف موقت فعالیت این مجتمع تجاری با هدف حفاظت از جان کسبه و همچنین شهروندان مراجعه کننده به این مجتمع تجاری پرتردد که در قلب پایتخت قرار دارد، ارائه داده تا با همراهی دستگاه قضائی و بکارگیری کارشناسان خبره حوزه ایمنی، عملیات ایمن‌­سازی این ساختمان قدیمی پایتخت پیش از هرگونه خطر و حادثه با سرعت انجام شود.

انتظار می‌رود کسبه این مجتمع تجاری وجود دارد تا با درک مخاطرات احتمالی در شرایط فعلی، همراهی لازم را برای شروع ایمن سازی "آلومینیوم" تا اتمام عملیات ایمنی آن داشته باشند.

بنیاد مستضعفان از سال ۹۶ طی مکاتباتی با شهرداری منطقه و شورای کسبه آلومینیوم، بار‌ها تاکید بر ایمن سازی این ساختمان داشته است. امروز لیستی از ۱۲۹ ساختمان نا ایمن تهران منتشر شد که در بین اسامی ساختمان آلومینیوم هم دیده می‌شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۴۹۱۰۸، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین