پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸
آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با رهبر مسیحیان کاتولیک در واتیکان، پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب را به پاپ ابلاغ کرد.
شعار سال: آیت‌الله اعرافی در این دیدار گفت: پس از اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سفر بنده مطلع شدند به شما سلام رساندند و پیشینه شما و ارتباط تان با آمریکای لاتین را ستوده و برخی از مواضعی که در تلطیف روابط بین اسلام و مسیحیت و دفاع از مظلومان اتخاذ نموده‌اید را تحسین و تأکید نمودند ما انتظار داریم که شما همچنان در دفاع از مظلومان عالم و بویژه فلسطین و یمن تلاش کنید و مواضع روشن و شفافی داشته باشید.

آیت‌الله اعرافی افزود: رهبر معظم انقلاب انتظار دارند که در دفاع از مردم فلسطین اقدام شود و حل آن بر اساس آرای مردم و انتخابات میان همه مردم اصیل و فلسطینیان اعم از پیروان همه ادیان نظام حاکم بر فلسطین شکل بگیرد.

پاپ نیز اظهار کرد: سلام مرا به رهبر انقلاب اسلامی ایران و مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید؛ ما هم مطالبی را که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند قبول داریم.

لازم به ذکر است پاپ فرانسیس متولد آرژانتین است و مدتی سراسقف شهر بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) بوده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تشفقنا، تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۳۸۲۱۴۵، www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین