پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
خانواده داغدار این دو کارگر، ممکن است صد‌ها و هزاران بار این تصاویر را نگاه کرده و از عمق وجود بگریند. واقعا چه پاسخی برای این خانواده‌های دغدار داریم؟ آقا با یک حادثه غیر مترقبه (وزش طوفان و ریزگرد) مواجه هستیم یا کم احتیاطی در کارگاه ساختمانی باعث این حادثه شده است؟ آیا می‌دانید که ۵۰ درصد حوادث حین کار برای ده درصد کارگران فعال در حوزه ساختمانی به وقوع می‌پیوندد؟ وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیح خاصی ندارند؟ مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی چه؟ چقدر کشور باید هزینه مدیران کم تجربه حاشیه‌ای صاحب رانت را بدهد!
شعار سال: برای ما صرفا ممکن است یک ویدئوی +۱۸ باشد که لحظه‌ای ما را برنجاند و آه بکشیم. اما برای خانواده قربانیان، یک عمر درد است و آه. بطور دقیق لحظه سقوط دردناک دو هم‌میهن ارومیه‌ای هنگام کار در ساختمان به دلیل وزش باد شدید را می‌گوییم.
تعداد بازدید : 23

سوال اینجاست که آیا واقعا با یک حادثه غیر مترقبه روبرو بودیم یا نظامات ایمنی کار در کارگاه ساختمانی رعایت نشده است. مدیرکل محترم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آدربایجان غربی و مدیر محترم اداره کل تامین اجتماعی استان چه پاسخی دارند؟ با قید فوریت منتظر دریافت توضیحات هستیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی رویداد24
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
0
0
خیلی ناراحت شدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین