پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه و افزایش تعداد شهرک‌های جدید (اقماری) در برنامه کاری این وزارتخانه قرار دارد و با افزایش و توسعه شهرک‌های اقماری بدنبال کاهش جمعیت از کلانشهر‌ها و هدایت آن‌ها به سمت این شهرک‌ها هستیم.

شعار سال: رستم قاسمی روز پنجشنبه در بازدید از طرح نهضت مسکن ملی بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود زمین در کلانشهر‌ها و لزوم توسعه شهرک‌های اقماری در کشور، ادامه داد: در کلانشهر‌ها با مشکلات زمین مواجهیم و در همین راستا جانمایی برای ساخت شهرک‌های جدید صورت گرفته است.
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در همین راستا مطالعات اولیه صورت گرفته است که بخش قابل توجهی از ساخت شهرک‌ها توسط دولت و تعدادی هم از سوی بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به تامین ۷۰ درصدی زمین برای عملیاتی کردن طرح چهار ساله نهضت ملی مسکن در کل کشور خبر داد، افزود: به همین میزان نیز زمین در استان اصفهان برای اجرای طرح تعیین تکلیف شده است و مابقی بزودی مشخص می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه عملیات اجرایی یک میلیون و ۳۸۰ هزار واحد در کشور را از مرحله خاک برداری و نازک کاری آغاز کردیم، اضافه کرد: همچنین نیز عملیات اجرایی ۳ هزار و ۶۰۰ واحد از سه ماه پیش در بهارستان شروع شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود، صبح روز پنجشنبه وارد اصفهان شدند.

برای سفر یک روزه رییس جمهور، بازدید از مناطق مختلف استان، دیدار و نشست با اقشار مردم، رایزنی و تبادل نظر با نُخبگان، شرکت در شورای اداری استان و حضور در نشست خبری، برنامه‌ریزی شده است.

بهارستان یکی از شهر‌های جدید و برنامه‌ریزی شده اقماری در استان اصفهان و از توابع شهرستان اصفهان است که در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی کلانشهر اصفهان، در ابتدای مسیر جادهٔ اصفهان - شیراز قرار دارد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۴۷۹۱۰۵۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین