پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با تلاش‌های انجام شده عملیات اجرایی شهرک گلخانه‌ای شهید بروجردی بروجرد آغاز شد.
شعار سال: عباس گودرزی در جمع خبرنگاران به اقدامات انجام شده در زمینه کشاورزی برای حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین کار ارزشمندی که در یک ماه اخیر در شهرستان بروجرد به نتیجه رسید آغاز عملیات اجرایی بزرگترین شهرک گلخانه‌ای تحت عنوان "شهرک گلخانه‌ای شهید بروجردی" بوده است.

وی افزود: با احداث این شهرک حدود ۵۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد باید گفته شود این شهرک در زمینی به وسعت ۴۵ هکتار است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و از کار‌های ارزشمندی بوده که در حوزه انتخابیه اتفاق افتاده لذا لازم می‌دانم از وزارت جهاد کشاورزی بابت این اقدام تشکر کنم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان برای احداث این گلخانه اختصاص دادند که حدود ۱۷ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

گودرزی عنوان کرد: تلاش ما این است که در سال ۱۴۰۱ زیرساخت‌های شهرک گلخانه‌ای را برای جذب سرمایه‌گذار و رونق اشتغال در منطقه ایجاد کنیم.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۳۹۵۱۲، www.yaftenews.ir
 
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین