پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
به دلیل رتبه‌های آخر بوشهر از نظر تخت‌های بیمارستانی فعال کشور، انتظار می‌رفت بیمارستان شهدای هسته‌ای به کمک مجموعه درمان استان آمده و دست کم باری از بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بردارد، اما با گذشت ۱۷ ماه از افتتاح آن، در بهره برداری کامل بیمارستان تعلل شده است.
شعار سال: با گذشت ۱۷ ماه از برگزاری مراسم افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، اما این مجموعه خالی بیمار بستری می‌باشد و فقط بخشی از آن به بیماران دیالیزی اختصاص یافته است.

پس از چندین بار وعده افتتاح بیمارستان شهدای هسته ای، سرانجام در بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور حریرچی معاون وقت وزارت بهداشت، این بیمارستان در کنار بیمارستان اصلی مرکز استان (شهدای خلیج فارس) افتتاح شد. ظرفیت این بیمارستان در شرایطی ۱۱۰ تختخوابی اعلام شد که در روز افتتاح معاون وزیر بهداشت و استاندار فقط از ساختمان بازدید کرده و تختی فعال و بیماری بستری نبود.

اگرچه در موج‌های قبلی کرونا، بخشی از بیمارستان جدید به بستری این بیماران اختصاص یافته، اما اکنون از ظرفیت بیمارستان استفاده مشخصی نشده و صرفا یکی از سالن هایش برای بیماران دیالیزی در نظر گرفته اند.

این درحالی است که به دلیل رتبه‌های آخر بوشهر از نظر تخت‌های بیمارستانی فعال کشور، انتظار می‌رفت بیمارستان شهدای هسته‌ای به کمک مجموعه درمان استان آماده و دست کم باری از بخش اورژانس بیمارستان شهدای خلیج فارس بردارد، اما با گذشت ۱۷ ماه از افتتاح آن، در بهره برداری کامل بیمارستان تعلل شده است.

اتفاقی که نیازمند پیگیری دانشگاه علوم پزشکی برای تامین تجهیزات آن بوده، چرا که سازمان انرژی اتمی فقط در زمینه احداث آن مسئولیت داشته است.
 
بیمارستان افتتاح شده بوشهر، خالی از بیمار!

فعال شدن بیمارستان شهدای هسته‌ای تا ۶ ماه دیگر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اذعان به عدم فعالیت کامل بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر، وعده می‌دهد با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تا ۶ ماه آینده از بیمارستان به صورت کامل بهره برداری می‌شود.

احمد یزدان‌پناه در گفتگو با خلیج فارس می‌گوید: با برخی اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در بیمارستان، طی دو ماه آینده اورژانس بزرگسالان بیمارستان شهدای خلیج فارس به صورت کامل به این محل منتقل می‌شود، همچنین بخش‌های ویژه اطفال، مادر و جنین به طبقه فوقانی این بیمارستان منتقل خواهد شد تا به شکل بهتری از ظرفیت آن بهره برداری شود.

به گفته وی، انتظار می‌رود تا ۶ ماه آینده با اقدامات صورت گرفته، حدود ۷۰ درصد ظرفیت بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر اشغال و به کار گرفته شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۶۸۰۵۳، www.pgnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین