پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مهدی احمدی شهردار خوانسار طی مکاتبه‌ای دستوراتی را در خصوص متوفیانی که خودکشی می‌کنند بدون ذکر مواد قانونی ابلاغ کرد و برای این متوفیان محدودیت‌های در شهر خوانسار گذاشت.
شعار سال: مهدی احمدی شهردار خوانسار طی مکاتبه‌ای دستوراتی را در خصوص متوفیانی که خودکشی می‌کنند بدون ذکر مواد قانونی ابلاغ کرد و برای این متوفیان محدودیت‌هایی در شهر خوانسار گذاشت.

مهدی احمدی شهردار خوانسار طی یک مکاتبه با چاپقلی مسئول خدمات‌شهری شهرداری خوانسار برگزاری مراسم‌ترحیم را برای‌افرادی‌که به‌دلیل خودکشی فوت نموده اند در بهشت فاطمیه (س) خوانسار ممنوع اعلام کرد.

این در حالی است که احمدی به دلیل و منشا قانونی این تصمیم هیچ اشاره‌ای نکرده‌است.

همچنین احمدی طی مکاتباتی با چاپخانه بنر و نصاب داربست در خوانسار نصب داربست و چاپ بنر‌های با ابعاد ۲ در ۳ و ۳ در ۴ را در شهر خوانسار برای متوفیان ممنوع اعلام کرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۲۴ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۶۸۵۷۸۲، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین