پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
رضا طولابی در یادداشتی به بیان اعتراض به وضعیت ورزشگاه شهید سبزی پرور نموده و بیان داشته است که : این روز‌ها مجموعه ورزشی ده هکتاری شهید سبزی پرور خرم‌آباد در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار گرفته است.در شرایطی که این مجموعه بزرگ می‌توانست، یک مرکز مهم استعدادیابی ورزشی برای ورزشکاران جنوب شهر خرم آباد باشد، سال هاست به حال خود ر‌ها شده است.
شعار سال: این روز‌ها مجموعه ورزشی ده هکتاری شهید سبزی پرور خرم‌آباد در بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
در شرایطی که این مجموعه بزرگ می‌توانست، یک مرکز مهم استعدادیابی ورزشی برای ورزشکاران جنوب شهر خرم آباد باشد، سال هاست به حال خود ر‌ها شده است.
یکی از مهمترین چالش‌های عمرانی آرش قیاسی مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان، که خود از چهره‌های ورزشی استان محسوب می‌شود، ساماندهی مجموعه شهید سبزی پرور است.
متأسفانه در این روز‌های گرم و طاقت فرسای تابستان، سالن چند منظوره‌ی سنگنوردی، والیبال و بیلیارد فاقد آب آشامیدنی، فاقد آب برای استفاده از توالت و روشویی است، وضعیت بهداشت سالن فوتسال نیز، چون سالن چند منظوره از نظر بهداشتی در پایین‌ترین سطح ممکن است.
بالغ بر دو دهه است که این مجموعه ورزشی در جنوب خرم آباد، ر‌ها شده است، اداره ورزش و جوانان لرستان از نظر مالی، توان تکمیل و ساماندهی این مجموعه را ندارد، یک بار نیز که بخش خصوصی به موضوع ورود کرد، آن قدر در چرخه معیوب بروکراسی سنگ‌اندازی کردند، که سرمایه‌گذار نیز عطای کار را به لقایش بخشید.
در هر حال، انتظار ورزشکارانی که در آن مجموعه تمرین می‌کنند، داشتن آب شرب، آب برای توالت‌ها، مایع دستشویی، تمیز کردن و بهداشت سالن‌ها می‌باشد، تأمین موارد خواسته شده از بدیهی‌ترین نیاز‌های یک محیط ورزشی است، که متأسفانه برای تأمین آن مدام باید با خواهش و تمنا پیگیر آن شد.
امیدواریم مدیر کل اداره ورزش و جوانان لرستان جهت مرتفع نمودن مشکلات ابتدایی مجموعه‌ی ورزشی شهید سبزی پرور، تدبیری تأثیر‌گذار در نظر بگیرد.

رضا طولابی
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار:۲۷ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۳۹۷۲۱، www.yaftenews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین