پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱
در پی سیل مرداد ماهی 1401، بخشی از خط ریلی تهران-شمال در چند نقطه من جمله بلاک زرن دشت –مهاباد با خسارت همراه شده و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است. راه آهن در تلاش بوده تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و به همین سبب تا اطلاع ثانوی سیر در این خط ریلی انجام نخواهد شد.در حاشیه خبر می رسد که 200 خبرنگار که گویا از طرف وزارت راه و شهرسازی با قطار گردشگری به مناسبت روز خبرنگار( 17 مرداد و پیشاپیش) عازم سفر شده بودند در راه مانده اند.ضروری است که وزارت راه و شهرسازی اسامی این 200 خبرنگار و رسانه وابسته را اطلاع رسانی کند.

شعار سال: در پی سیل مرداد ماهی 1401، بخشی از خط ریلی تهران-شمال در چند نقطه من جمله بلاک زرن دشت – مهاباد با خسارت همراه شده و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است. راه آهن در تلاش بوده تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و به همین سبب تا اطلاع ثانوی سیر در این خط ریلی انجام نخواهد شد.

مسئولان راه‌آهن فیروز کوه نیز می‌گویند که محدوده‌های زیرین دشت و سیمین دشت زیر آب رفته و با خسارت مواجه شده و ساعت‌هاست مسافران در این ایستگاه منتظر هستند و به نظر می‌رسد تا روز شنبه نیز این مشکل برطرف نخواهد شد.
راه آهن تهران شمال بدلیل سیل تا اطلاع ثانوی مسدود است
 
بنا بر اطلاع روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی خبر رسیده که حدود ۲۰۰ تن از خبرنگاران به منظور گرامی داشت روز خبرنگار با قطار گردشگری به منطقه شیرگاه مازندران برده شده بودند که در مسیر برگشت با انسداد محور ریلی زرین دشت مهاباد مواجه گردیده و پس از حدود ۴ ساعت معطلی در داخل قطار، برای استراحت به خوابگاه دانشجویی یکی از دانشگاه‌های این منطقه برده شدند.
راه آهن تهران شمال بدلیل سیل تا اطلاع ثانوی مسدود است
 

با توجه به شائبه های بوجود آمده ، ضروری است که وزارت راه و شهرسازی ، اسامی این 200 خبرنگار و رسانه های انها را بشکل عمومی اطلاع رسانی کند. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
0
خوبه از سیل اطلاع داشتیم و این همه مشکل پیش اومده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین