پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۷۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
نژاد جهانی معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی و مازندران در سیلاب‌های اخیر تیرماه 1401، بیشترین فوتی را داشتند.
شعار سال: نژاد جهانی معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور، با بیان اینکه سیلاب اخیر کشور که از ابتدای مرداد آغاز شده تا امروز ۶۹ فوتی داشته است، افزود: استان تهران با ۳۲ فوتی تاکنون، بیشترین جان باخته را در سیلاب‌های اخیر داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع هفت فوتی در خراسان رضوی ۶ نفر تبعه کشور عراق و یک نفر ایرانی هستند همچنین در استان‌های مازندران ۶ فوتی، سیستان و بلوچستان پنج فوتی، لرستان پنج فوتی و یزد پنج فوتی گزارش شده است.

جهانی اضافه کرد: استان‌های کرمان، مرکزی و خوزستان نیز هر یک سه قربانی سیل داشته و استان‌های چهارمحال و بختیاری، سمنان و هرمزگان تا این لحظه فوت ناشی از وقوع سیل نداشته است.

معاون فنی و هماهنگی بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در مورد فوتی‌های استان خوزستان گفت: هر سه فوتی این استان بر اثر صاعقه و رعد و برق بوده است.
 
بیشترین فوتی‌های سیلاب به کدام استان‌ها تعلق دارند؟

جهانی تعداد مفقودی سیلاب‌های اخیر کشور را ۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.

سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از تاریخ اول مرداد آغاز شده و همچنان ادامه دارد؛ در این سیلاب ۲۴ استان کشور آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی هرمزگان، همدان و یزد درگیر شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:۹ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۰۲۴۴۶۸، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
استان فارس پس کجاست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
خدا به همه ما رحم کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین