پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
اعضای حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به اتفاق پیرامون پخش اعترافات سپیده رشنو اعتراض کرده و چنین اقداماتی را هم موجب برانگیختن خشم و نفرت در جامعه و رو در رو قرار دادن مردم با یکدیگر و هم ناقض حقوق و کرامت انسانی شهروندان دانستند.
شعار سال: جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی روز گذشته به ریاست آذر منصوری، دبیرکل حزب تشکیل شد.

طبق گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، آذر منصوری برخورد‌های امنیتی صورت گرفته در هفته‌های اخیر، صدور احکام قضایی علیه برخی فعالین سیاسی و اجتماعی و همچنین ایجاد فضای امنیتی را مخل منافع ملی کشور دانست و گفت: در وضعیتی که شرایط اقتصادی ناشی از تورم مشکلات معیشتی مردم را بیشتر می‌کند و شهروندان به خصوص طبقات کمتر برخوردار را در تنگنا‌های بیشتری قرار می‌دهد، نمی‌دانم این برخورد‌ها قرار است کدامیک از این مشکلات را حل کند؟

در این جلسه با حضور حجتی، وزیر پیشین جهاد کشاورزی که به عنوان میهمان در جلسه حضور داشت، مشکلات بخش کشاورزی و بحران آب و محیط زیست مورد بررسی قرار گرفت که گزارش آن متغاقبا منتشر خواهد شد. همچنین با توجه به سیل روز‌های اخیر و آسیب‌هایی که به همراه داشته مقرر شد از از طرف کمیسیون زیربنایی و محیط زیست ضمن بررسی آن اعلام نظر شود و حزب پیشنهاداتی را برای بهره‌وری بیشتر از این بارش‌ها و نیز کاهش خسارت‌های مالی و جانی شهروندان اعلام کند.

در ادامه، کمیسیون‌های سیاست خارجی و اجتماعی به ترتیب گزارش جلسات خود را به دفتر سیاسی ارائه دادند.

در پایان جلسه، اعضا به اتفاق پیرامون پخش اعترافات سپیده رشنو اعتراض کرده و چنین اقداماتی را هم موجب برانگیختن خشم و نفرت در جامعه و رو در رو قرار دادن مردم با یکدیگر و هم ناقض حقوق و کرامت انسانی شهروندان دانستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن اعتراض به برخورد‌های صورت گرفته از دستگاه‌های اجرایی و به ویژه نیروی انتظامی احترام به قانون و حفظ کرامت انسانی شهروندان علی‌الخصوص زنان و کنار گذاشتن رویکرد‌ها و رفتار‌های قهری را در موضوع پوشش زنان خواستار شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۵۶۲۰۷۳، www.jamaran.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
فقط حرف از کرامت انسانی زده میشه در عمل هیچ ارزشی نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳
0
0
کار بسیار بدی کردند. این نوع برخوردها عوارض داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین