پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد. برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

شعار سال: عزت الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی در توئیتی در واکنش به حوادث اخیر نوشت: برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود . ضرغامی در این باره نوشت: بزرگترین منکر، بدبین کردن مردم نسبت به اساس دین است. نظام بن‌بست ندارد.

برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین، به سقوط دومینو وار نظام منجر نمی‌شود
برخلاف تصور برخی دوستان و دشمنان، تجدیدنظر در برخی قوانین و روش‌های ناکارآمد اجتماعی، به سقوط دومینووار نظام منجر نمی‌شود. تحولات اجتماعی را درک کنیم و برای آن برنامه داشته باشیم.
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از انتخاب . کدخبر:696147 . تاریخ انتشار یک مهر 1401 . https://www.entekhab.ir . 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین