پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
امریه وزارت ارتباطات ۱۴۰۱ برای نخستین مرحله قابل ثبت نام است. به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، براساس اعلام معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات نخستین مرحله فراخوان (سال جاری) نیرو‌های امریه وزارت ارتباطات از ساعت ۸ صبح شنبه _دوم مهرماه_ آغاز شده است و تا ۸ صبح شنبه _نهم مهرماه_ ادامه دارد. لیست اعلام نیاز، سامانه ثبت نام و جزئیات در مطلب آمده است.

شعار سال: به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، براساس اعلام معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات نخستین مرحله فراخوان (سال جاری) نیرو‌های امریه وزارت ارتباطات از ساعت ۸ صبح شنبه _دوم مهرماه_ آغاز شده است و تا ۸ صبح شنبه _نهم مهرماه_ ادامه دارد.

جذب امریه سربازی برای پاییز ۱۴۰۱ در وزارت ارتباطات+  جزئیات و لینک
در این مرحله از جذب نیروی امریه، با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت ارتباطات، نیرو‌هایی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های تحصیلی:

رایانه
فناوری اطلاعات
امنیت فضای سایبری
گرافیک
الکترونیک
برق
مخابرات
حسابداری
اقتصاد
آمار
صنایع
مکانیک
مدیریت
نقشه برداری
حقوق

در سطح تهران و مراکز استان‌ها و به‌شکل بومی قابلیت جذب دارند. متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سامانه امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس اینترنتی amrieh.ict.gov.ir مراجعه و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایمنا، تاریخ انتشار:۴ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۶۰۷۸۰۸، www.imna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین