پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
دفتر هیأت دولت برای استفاده از دانش جوانان فارغ‌التحصیل ۶ ماهه اول امسال دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری تحت عنوان امریه فراخوان داد.
شعار سال: در این فراخوان از فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های حقوق (تمام گرایش‌ها)، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، روابط بین الملل، مدیریت، سیاست‌گذاری علم و فناوری - سیاست‌گذاری عمومی، مهندسی نرم افزار، مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت صنایع ساکن شهر تهران که متقاضی همکاری با هیأت دولت در قالب امریه هستند، خواسته شده تا پنجم خرداد ماه جاری از طریق سامانه www.rdcir.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

طبق قوانین ستاد نیرو‌های مسلح، مشمولان بعد از سن ۱۸ سالگی می‌توانند با حضور و فعالیت در سازمان‌های دولتی و غیر نظامی، تحت عنوان نیروی امریه خدمت سربازی خود را به پایان برسانند.

در واقع حضور افراد در این سازمان‌ها امکانی است که برای استفاده از ظرفیت‌های علمی و خدماتی فارغ التحصیلان دانشگاهی ارائه شده و آن‌ها بسته به مهارت و رشته تحصیلی خود می‌بایست برای دریافت این امریه‌ها اقدام کنند.

فراخوان دفتر هیات دولت درحالی صادر می‌شود که سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد همه مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ خرداد ۱۴۰۱ باید روز یکشنبه (یکم خرداد) در مراکز آموزش نیرو‌های مسلح حضور یابند.

این دسته از مشمولان باید روز یکشنبه یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۳ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۴۳۴۴۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین