پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۷۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
عموم مردم هیچ ذهنیتی برای استفاده‌های چند هدفه از اپلیکیشن‌ها ندارند. این در حالی است که غالب اپلیکیشن‌ها با رویکردی چند هدفه طراحی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر ذهن شما باید بگوییم که کافی است اسم یک تشک خوشخواب ایرانی را در اینترنت فقط تایپ کنید تا کمتر از ۴۸ ساعت، انواع تبلیغات پیامکی ان برای شما ارسال شود (البته این نوع تبلیغات قابلیت پیگرد قانونی هم دارد). چه اتفاقی با تایپ یک اسم رخ داده است؟ اوکراین با طراحی یک اپلیکشین محرمانه، توان گرفتن و یکپارچه کردن اطلاعات راست آزمایی شده در یک مجموعه نظامی را دارد. اپلیکیشنی که توانست یک لشکر روسی را به راحتی زمین گیر کند.
شعار سال: تصور ما از نرم افزارهای جاسوسی آن است که بشکل مستقیم اطلاعات ما را سرقت نموده و از آن سو استفاده می کنند. در حالی که غالب اپلیکیشن های جاسوسی دیگر بدین صورت فعالیت نکرده و کانون تمرکز خود را روی یکپارچه سازی اطلاعات پراکنده دریافتی از منابع مختلف و هم راستا سازی و راست آزمایی آنها قرار داده اند.
یکی از این اپلیکیشن ها ، اپلیکیشن هایی است که اوکراین در جنگ با روسیه بشکل محرمانه استفاده نموده است. اپلیکیشنی که اطلاعات مورد نیاز را از شهروندان و غیر نظامیان گرفته و کاربرد نظامی بدان می بخشد.
تعداد بازدید : 2
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
چقدر وحشتناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین