پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
ذوالنور نماینده تندرو مجلس در گفتگویی به مرجع تقلید معروف حمله کرد و گفت: برخی افراد عمامه به‌سر هم پیام دادند و فتنه را تحریک کردند دادگاه ویژه روحانیت باید نسبت به بررسی اتهامات این افراد نیز ورود کند.

شعار سال: مجتبی ذالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده قم در واکنش به اعتراضات مردمی بعد از مرگ مهسا امینی از قوه قضاییه خواست تا مسببان را محاکمه کند.

او در بخشی از این مصاحبه با اشاره به هزینه‌های معنوی که به حیثیت نظام وارد شده است، گفت: تضعیف دستگاه‌های امنیتی و پلیس قابل جبران نیست. حتی برخی افراد عمامه به‌سر هم پیام دادند و فتنه را تحریک کردند دادگاه ویژه روحانیت باید نسبت به بررسی اتهامات این افراد نیز ورود کند.

ذوالنوری گفت: به عنوان مثال فردی در جایگاه مرجع خودخوانده تقلید به بهانه پیام تسلیت برای فوت مرحوم امینی گفته که کار پلیس خلاف قانون، عقل و شرع است. مشخص است که این حرف‌ها زمینه مقصر شناختن پلیس به ناحق ایجاد کرده و موجب اغفال جوانان و آسیب دیدن آن‌ها در صحنه اعتراضات می‌شود.

حملات تند ذوالنور به آیت الله بیات زنجانی
یادآور می‌شود اشاره ذوالنور به بیانیه آیت الله اسدالله بیات زنجانی است که از برخورد پلیس با تجمع کنندگان انتقاد کرده است. 

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار:۴ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۱۸۱۵۹، purson.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: حمله مجتبی ذوالنور به آیت الله زنجانی ، حمله به آیت الله زنجانی ، حمله نماینده تندرو به آیت الله زنجانی ، تضعیف دستگاه های امنیتی ، تضعیف پلیس ، بیانیه آیت الله زنجانی برای مرگ مهسا امینی ، بیانیه آیت الله زنجانی در خلاف شرعی خواندن ، حمله مجتبی ذوالنور به آیت الله زنجانی بخاطر بیانیه برای مرگ مهسا امینی ، بیانیه آیت الله زنجانی در رابطه با خلاف قانون بودن گشت ارشاد ، اعتراضات به مرگ مهسا امینی ، اعتراض آیت الله زنجانی به عملکرد گشت ارشاد ، اعتراض آیت الله زنجانی به مرگ مهسا امینی ، اعتراضات مردمی بعد از مرگ مهسا امینی ، تضعیف دستگاه‌های امنیتی و پلیس ، درخواست ذوالنور برای محاکمه معترضان به مرگ مهسا امینی ، درخواست ذوالنور برای رسیدگی به بیانیه روحانیون در دادگاه روحانیت ، درخواست ذوالنور برای محاکمه روحانیون معترض در دادگاه روحانیت ، اشاره ذوالنور از بعضی عمامه به سرها به کیست ، اشاره ذوالنور به آیت الله بیات زنجانی ، واکنش ذوالنور به اعتراضات خیابانی برای مرگ مهسا امینی ، هشتگ مهسا امینی ، مهسا امینی کیست ، عملکرد گشت ارشاد ، اصلاح عملکرد گشت ارشاد ، احتمال انحلال گشت ارشاد ، پلیس می تواند مردم را ارشاد کند؟ ، جایگاه پلیس در کار فرهنگی کجاست ، جایگاه پلیس برای گشت ارشاد ؟
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
ذوالقدر آدم خوبیه. اما گاهی تندروی هایی هم داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۲
0
0
ذرسته ادم خوبیه ولی مرگ مهسا مامور مقصر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین