پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
یکی از آسیب‌های شدید وارد بر انقلاب اسلامی، کم توجهی به آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب در مسیر حرکت است. چهار گروه منتفعین، متعصبین، نفوذی‌ها و منافقین، چنان قصد حضور پر رنگ و دیوار کشی خودی و غیر خودی دارند که چنانچه حساسیت لازم برای مقابله و مبارزه با آن‌ها صورت نگیرد، چه بسا می‌توانند صدمات جبران ناپذیری را از راه دور کردن مردم از انقلاب بر پیکره این شجره طیبه وارد کنند. بعد از انتشار پیام حمایت از مردم در ماجرای فوت مهسا امینی، هجمه‌هایی شدید بر علیه علی دایی با انتشار تصاویری جدید از دخترشان در انگلیس صورت پذیرفت. علی دایی هم در پیامی شدیدتر به مقابله برخاسته و تقاضای بازگشت به آرمان‌های انقلاب و دور کردن جماعت قوال و منفعت طلب را نموده است.
شعار سال: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران در جدیدترین واکنش خود به اعتراضات در ماجرای مرگ مهسا امینی، دختر ۲۲ساله سقزی متن معناداری در اینستاگرام منتشر کرد.
 
آرمان انقلاب، فقر و فساد و اختلاس نیست، قوال‌ها و ظاهر ساز‌ها را از انقلاب دور کنید
علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

وطنم ایران یعنی: ناموسم، پدر و مادرم، دخترانم و هموطنانم خواهران و برادران من هستند، مطمئنا تا ابد کنارشان می‌مانم. به جای برخورد با مردم ایران، مشکلاتشان را حل کنید.
 
آرمان انقلاب، فقر و فساد و اختلاس نیست، قوال‌ها و ظاهر ساز‌ها را از انقلاب دور کنید
آن‌هایی که دم از آرمان‌ها می‌زنند، آیا می‌دانند که این آرمان‌ها فقر، فساد، اختلاس نبوده و نمی‌باشد. خودمان را اصلاح کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر خبر، تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۲۴۶۳۴۱، www.asrkhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین