پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۳۷۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
با توجه به الزام «بند و تبصره هفت قانون بودجه» که عنوان داشته است، «کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی مکلف شده اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ اقدام به راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند خود نموده و حداقل سی درصد از خدمات پرکاربرد خود را به صورت کاملا غیر حضوری و برخط به مردم ارائه دهند» شهرداری تهران هم می بایست خدمات خود را تا پایان شهریور امسال به درگاه خدمات الکترونیکی دولت متصل می نمود. اما با حدود ده روز تاخیر این کار را انجام داده است.

شعار سال : شهرداری یکی از پرکاربردترین سازمان ها جهت ارائه خدمات عمومی به شهروندان محسوب شده لذا دسترسی ساده و بدون محدودیت‌های درون سازمانی و مکانی-زمانی به کلیه خدمات شهرداری، از انتظارات بدیهی مردم است. تعریف فرآیندمحور ارایه خدمات و الکترونیکی شدن فرآیندها ، بسیاری از مشکلات شهروندان در جهت دسترسی به خدمات شهری را کاهش داد و در همین راستا دفاتری تحت عنوان دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تشکیل شد.
در مرحله بعد و با توجه به الزام «بند و تبصره هفت قانون بودجه» که عنوان داشته است، «کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی مکلف شده اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ اقدام به راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند خود نموده و حداقل سی درصد از خدمات پرکاربرد خود را به صورت کاملا غیر حضوری و برخط به مردم ارائه دهند» شهرداری تهران هم می بایست خدمات خود را تا پایان شهریور امسال به درگاه خدمات الکترونیکی دولت متصل می نمود.

نهم مهرماه 1401، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.

اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت با تاخیری 10 روزه

عبدالمطهر محمدخانی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:" ساعت ۲۰ همین امشب کار اتصال سامانه «تهران من» به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت (my.gov.ir) به پایان رسید. " وی نوشت: "حالا همه شهروندان می‌توانند خدمات موردنیاز خود را از طریق این درگاه با یک‌بار احراز هویت دریافت کنند. شهرداری تهران اولین شهرداری در کشور است که به این الزام قانونی عمل می‌کند. "
 
اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت با تاخیری 10 روزه
 
بررسی پایگاه تحلیلی خبری شعا سال نشان می دهد که در حال حاضر امکان بهره گیری از خدمات شهرداری های کرج، اصفهان، تبریز، یزد ، در کنار شهرداری تهران وجود دارد. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین