شعار سال : شهرداری یکی از پرکاربردترین سازمان ها جهت ارائه خدمات عمومی به شهروندان محسوب شده لذا دسترسی ساده و بدون محدودیتهای درون سازمانی و مکانی-زمانی به کلیه خدمات شهرداری، از انتظارات بدیهی مردم است. تعریف فرآیندمحور ارایه خدمات و الکترونیکی شدن فرآیندها ، بسیاری از مشکلات شهروندان در جهت دسترسی به خدمات شهری را کاهش داد و در همین راستا دفاتری تحت عنوان دفاتر خدمات الکترونیکی شهر تشکیل شد.
در مرحله بعد و با توجه به الزام «بند و تبصره هفت قانون بودجه» که عنوان داشته است، «کلیه دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی مکلف شده اند که تا پایان شهریور ۱۴۰۱ اقدام به راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند خود نموده و حداقل سی درصد از خدمات پرکاربرد خود را به صورت کاملا غیر حضوری و برخط به مردم ارائه دهند» شهرداری تهران هم می بایست خدمات خود را تا پایان شهریور امسال به درگاه خدمات الکترونیکی دولت متصل می نمود.
نهم مهرماه 1401، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران از اتصال شهرداری تهران به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت خبر داد.
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون