پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: در ۹۰۰ شهری که کمبودی از نظر زمین نداریم، واحد‌های مسکونی به همراه تسهیلات به‌شکل ویلایی به مردم واگذار می‌کنیم.

شعار سال: رستم قاسمی روز سه شنبه پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: من همواره در کمیسیون عمران مجلس حاضر شده و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهم. سوالات نمایندگان عمدتا درباره موضوعات مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله وضعیت طرح نهضت ملی مسکن است. جلسه امروز هم بسیار طولانی، اما مفید بوده و نمایندگان نکات مد نظر خود را مطرح کردند.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم درباره روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن افزود: با اجرای این طرح کار بزرگی را شروع کردیم، همان گونه که مدت‌ها پیش مطرح کردیم روند تامین زمین تقریباً به جای بسیار خوبی رسیده و پس از حضور رئیس جمهور در وزارت راه و شهرسازی بیان کردیم که در حدود ۹۰۰ شهر کشور که برای تامین زمین مشکلی وجود نداشته و مردم در خانه‌های یک طبقه زندگی می‌کنند.

واگذاری زمین در ۹۰۰ شهر برای ساخت خانه‌های ویلایی
وی ادامه داد: زمین‌های ۲۰۰ الی ۲۵۰ متری به همراه تسهیلات در اختیار مردم قرار می‌دهیم و آن‌ها متعهد می‌شوند در یک سال و نیم به صورت ویلایی بسازند، این قرار داد میان وزارت راه و سازنده که مردم هستند، ایجاد می‌شود.

قاسمی تاکید کرد: حجم گسترده‌ای متقاضی برای این نوع واگذاری‌ها وجود داشته و هم اکنون در شهر‌های که مشکل زمین نداریم با جدیت آغاز کردیم، در مرکز استان یزد حدود ۴۰ هزار واحد مسکونی تک واحدی به مردم داده خواهد شد. در سایر استان‌ها نیز به دنبال اجرای این طرح و تغییر نظام شهرسازی هستیم.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۱۰۰۳۲، ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین