پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
سجاد اسماعیلی مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر حدود چهار ماه است که واردات سرم به کشور در حال انجام است؛ و به طور متوسط ۴۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته واردات انجام شده است؛ اما به دلیل گرما و تجویز بی جهت سرم دچار مشکلاتی شده بودیم. الان سرم به اندازه کافی در بیمارستان‌ها ذخیره شده است.او افزود: در حال حاضر ماهیانه ۱۵ میلیون سرم در کشور تولید می‌شود و واردات برای حفظ عرضه و تقاضا تا آخر سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.
شعار سال: مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر سرم به اندازه کافی در بیمارستان‌ها ذخیره شده است.

سجاد اسماعیلی گفت: در حال حاضر حدود چهار ماه است که واردات سرم به کشور در حال انجام است؛ به طوری که شهریور ۱۸ میلیون و مهر نیز ۱۸ میلیون سرم تامین شده و به طور متوسط ۴۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته واردات انجام شده است؛ اما به دلیل گرما و تجویز بی جهت سرم دچار مشکلاتی شده بودیم. الان سرم به اندازه کافی در بیمارستان‌ها ذخیره شده است.
 
ترمیم ذخایر سرم کشور و واردات اولین محموله شربت آنتی بیوتیک کودکان
به گفته وی سازمان غذا و دارو تا زمانی که نیاز داخل کشور تامین نشده، مجوز صادرات به هیچ شرکتی نمی‌دهد و صادرات سرم توسط تولیدکننده داخلی اصلا انجام نشده است.

او افزود: در حال حاضر ماهیانه ۱۵ میلیون سرم در کشور تولید می‌شود و واردات برای حفظ عرضه و تقاضا تا آخر سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.
 
ترمیم ذخایر سرم کشور و واردات اولین محموله شربت آنتی بیوتیک کودکان
او گفت: اولین محموله شربت آنتی بیوتیک کودکان در اواخر هفته وارد کشور شده و هفته بعد در سطح داروخانه‌های کشور توزیع خواهد شد. تولید کننده‌های داخلی هم سه شیفت در حال تولید این دارو هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۳ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۶۶۷۹۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین