پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران نسبت به گزارش ناسا در مورد گاز متان واکنش نشان داد و گفت: الان نمی‌توانم بگویم که امکان تولید گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه‌ای که این گزارش را منتشر کرده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط‌زیستی.

شعار سال: پرویز سروری نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با ماجرای گاز متان در آرادکوه گفت: این موضوع را حتما پیگیری می‌کنیم. قرار شده گزارشی از شهرداری تهران به شورای شهر ارائه دهند تا درست یا غلط بودن ماجرا مشخص شود.

او افزود: البته بنده از کمیسیون خدمات شهری، محیط‌زیست و سلامت شورا موضوع گاز متان را پیگیری می‌کنم تا اگر گزارش تکمیلی به دستم رسید، آن را ارائه دهیم. البته ما منتظر گزارش شهرداری هستیم تا گزارش‌های چندگانه‌ای ارائه نشود. زیرا خیلی عجیب بود که چنین گزارشی از انتشار گاز متان منتشر شد، اگر قطعا چنین موضوعی صحت داشته باشد، باید ببینیم چه راهکار‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد و اساسا علت و چرایی موضوع باید بررسی شود.

سروری تأ‌کید کرد: اگر هم‌اکنون اظهارنظر قطعی در مورد انتشار گاز متان انجام دهیم، به التهاب موضوع اضافه خواهد کرد. چرا که پدیده‌ای به‌وجود آمده، اما اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد. الان نمی‌توانم بگویم که امکان تولید گاز متان هست یا نه. واقعیت این است که من نسبت به رسانه‌ای که این گزارش را منتشر کرده، مشکوک هستم، زیرا ممکن است این خبر سیاسی باشد تا محیط‌زیستی.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۱۹۹۵۵، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین