پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای بدون اشاره به حضور گروه‌های تروریستی فعال در شمال این کشور، به حمله موشکی پهپادی تلافی‌جویانه ایران به مواضع این گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق واکنش منفی نشان داد.

شعار سال: وزارت خارجه عراق در بیانیه خود با نادیده گرفتن جنایات مکرر تروریست‌های فعال در شمال عراق علیه ملت ایران مدعی شد که حملات ایران عامل پیشبرد امور به سمت ثبات نخواهد بود و سبب آشفتگی اوضاع منطقه و افزایش سطح تنش خواهد شد.

این بیانیه افزود که تدابیر دیپلماتیک در سطح بالا را در راستای حفظ حاکمیت عراق اتخاذ خواهد کرد.

وزارت خارجه عراق، تروریست‌های به هلاکت رسیده در حملات موشکی پهپادی جمهوری اسلامی ایران به مواضع آن‌ها در شمال عراق را به زعم خود شهید توصیف کرد.

الینا رومانوفسکی سفیر آمریکا در بغداد بدون اشاره به تداوم اقدامات تجاوزکارانه و جنایات گروه‌های تروریستی فعال در شمال عراق علیه ملت ایران حملات موشکی و پهپادی تلافی جویانه کشورمان به مواضع این گروه‌ها را محکوم کرد.

بیانیه وزارت خارجه عراق درباره حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌ها

سفیر آمریکا مدعی شد این حملات نقض حاکمیت عراق است و ایران باید آن را متوقف کند.

خاطر نشان می‌شود موج جدیدی از حملات توپخانه‌ای و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق از سر گرفته شده است.

نیروی زمینی سپاه ۲ مهرماه بعد از اخطار‌های مکرر به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب، حملات سنگینی را علیه آنان انجام داده اعلام کرد تا زمانی که دست از تحرکات خود برندارند، این حملات را ادامه می‌دهد، این در حالی است که ۱۶ مهرماه حملات سپاه متوقف شد و یک منبع مطلع دراین‌باره گفت "حملات سپاه پس از انهدام اهداف از پیش تعیین‌شده، متوقف شده است و ادامه آن منوط به رفتار آتی مسئولان اقلیم شمال عراق خواهد بود. "

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۲۳ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۰۴۲۸۵، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین