پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
احمدی نژاد در سال‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به شیوه مدیریت کشور داشت و بنا به اظهارات برخی رسانه‌ها و سیاسیون ژست اپوزیسیون به خود گرفته بود، اما او حاضر به واکنش درباره بسیاری از اتفاقات اخیر نشد.حالا بعد از گذشت این همه زمان از اعتراضات مردمی، کانال تلگرامی دولت بهار از برگزاری دوره «نظریه مدیریت ایرانی» زیر نظر محمود احمدی نژاد خبر داد.
شعار سال: کانال تلگرامی دولت بهار از برگزاری دوره «نظریه مدیریت ایرانی» زیر نظر محمود احمدی نژاد خبر داد.

 با شروع اعتراضات و حوادث بعد از آن انتقاد زیادی نسبت به سکوت محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم در فضای رسانه‌ای و سیاسی مطرح شد.

احمدی نژاد در سال‌های اخیر انتقادات زیادی نسبت به شیوه مدیریت کشور داشت و بنا به اظهارات برخی رسانه‌ها و سیاسیون ژست اپوزیسیون به خود گرفته بود، اما او حاضر به واکنش درباره بسیاری از اتفاقات اخیر نشد. برخی تحلیلگران معتقد بودند احمدی نژاد در قبال عضویت مجدد در مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر به سکوت شده است.

حال بعد از این سکوت کانال تلگرامی دولت بهار که ارگان رسانه‌ای احمدی نژاد محسوب می‌شود در اطلاعیه‌ای از ثبت نام دوره آشنایی با مدیریت ایرانی زیر نظر رئیس جمهور اسبق کشور منتشر کرده است.
 
احمدی نژاد آمد، احمدی نژاد با کارگاه نظریه مدیریت ایرانی آمد
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا، تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۱۱۰۰۲، www.modara.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین