پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
 جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: معتقدم با توجه به صحبتی که در اردن شده است اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به برجام برمی‌گردند. همین روز‌ها باب گفتگو‌های ایران و ۴+۱ باز می‌شود و اگر نهایی شد آنجا آمریکایی‌ها می‌توانند در امضا مجدد شرکت کنند. اراده دولت این است که برجام احیا شود و آن‌ها نیز شرایط ما را می‌پذیرند.

شعار سال: جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی گفته آمریکایی‌ها گفتند که امنیت سرمایه‌گذاری‌های خارجی را حفظ می‌کنند، ولی به ما گفتند رسما اعلام نکنید.

 جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود، گفت: در مورد مابقی با اروپایی‌ها و آمریکایی توافق شده است. بستن پرونده پی‌ام‌دی (ابعاد احتمالی نظامی فعالیت هسته‌ای) و ادعا‌های آژانس در این زمینه و مسئله امنیت سرمایه‌گذاری‌های خارجی که بعد از توافق وارد ایران می‌شوند که این‌ها تا آخر برنامه‌شان باشند و اگر توافق بهم خورد این‌ها دوباره نروند. این‌ها دو مسئله‌ای بود که باقی مانده بود و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها برای حل این دو موضوع تقریبا چراغ سبز نشان دادند؛ یعنی آژانس گفته است که ما حل می‌کنیم و پرونده را می‌بندیم؛ آمریکایی‌ها هم گفتند که امنیت سرمایه‌گذاری‌های خارجی را حفظ می‌کنند، ولی به ما گفتند رسما اعلام نکنید.

 او تاکید کرد: معتقدم با توجه به صحبتی که در اردن شده است اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها به برجام برمی‌گردند. همین روز‌ها باب گفتگو‌های ایران و ۴+۱ باز می‌شود و اگر نهایی شد آنجا آمریکایی‌ها می‌توانند در امضا مجدد شرکت کنند. اراده دولت این است که برجام احیا شود و آن‌ها نیز شرایط ما را می‌پذیرند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مدارا، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۲۰۷۶۱، www.modara.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین