پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۸۵۵۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
وزیر آموزش و پرورش گفت، مدارس باید تبدیل به کانون تربیتی و آموزشی نوجوانان در محلات و نقاط مختلف کشور شود؟! باید از ایشان پرسید که اگر لالایی بلدی، برو بحث پرورش را در مدارس سامان بده تا بشکلی سخیف مورد طعنه و هجمه قرار نگیری؟ واقعا چه کسی تو را به کابینه پیشنهاد داد یوسف نوری؟

شعار سال: وزیر آموزش و پرورش گفت: مدارس باید تبدیل به کانون تربیتی و آموزشی نوجوانان در محلات و نقاط مختلف کشور شود.

یوسف نوری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از مدرسه ۱۲ کلاسه در دست ساخت واقع در هادی شهر بابلسر به خبرنگاران افزود: امکانات خوبی که در مدارس نقاط مختلف کشور وجود دارد، نباید تنها مورد استفاده دانش آموزان قرار بگیرد، بلکه دیگر اقشار جامعه هم حق دارند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: اقشار مردم می‌توانند از امکانات مدارس در ساعت‌های غیر تحصیل دانش آموزان استفاده کنند و از مدیران مدارس می‌خواهم که در اماکن آموزشی را به روی آحاد جامعه باز کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدارس ظرفیت بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی، مهارت آموزی و علمی دارند که نباید بدون استفاده بماند و باید در اختیار همگان قرار گیرد.

نوری در ادامه با اشاره روند تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه هادی شهر گفت: زمین این مدرسه را خیّر اهدا کرده که در زمان حاضر این واحد آموزشی در دست ساخت ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: برای تکمیل این طرح حدود هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در قالبی مشخص برای جذب این اعتبار تلاش خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد که با برنامه ریزی اصولی این طرح برای سال تحصیلی آینده برای استفاده دانش آموزان مورد بهره برداری قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۸۱۷۲۸، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین