پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس ادعا کرد،هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ استارلینک در ایران فعال شده است. این در حالی است که «مهدی محبی»، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، فروش تجهیزات اینترنتی ماهواره‌ای استارلینک در تهران را تایید کرد و تعداد دستگاه های فعال را حدود ۸۰۰ دستگاه دانست.

شعار سال: ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی اسپیس ایکس ادعا کرد هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ استارلینک در ایران فعال شده است.به نقل از رویترز، این در حالی است که ۳ ماه قبل او در توئیتی اعلام کرد سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در ایران فعال می‌کند . این در حالی است که ماسک سابقه فعالسازی و قطع اینترنت استارلینک در اوکراین را نیز دارد.پیش از این و در میانه جنگ روسیه و اوکراین، ماسک اینترنت استارلینک را در اوکراین فعال کرد، اما پس از مدتی به دلیل کمبود سرمایه ۱۳۰۰ پایانه آن خاموش شدند!  

ادعای ایلان ماسک مبنی بر فعال شدن ۱۰۰ دستگاه استارلینک در ایران

«مهدی محبی»، رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، فروش تجهیزات اینترنتی ماهواره‌ای استارلینک در تهران را تایید کرد و مدعی گردیده که ۸۰۰ دستگاه استارلینک در ایران فعال شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۶ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۶۶۶۴۹۴، www.mehrnews.com / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
0
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به نقل از یک مقام مسئول: ۸۰۰ دستگاه استارلینک در ایران فعال شده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین