پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳
از جمله راهکار‌های استفاده بهینه از بودجه دارای محدودیت، کلان بینی اقدامات و رعایت اولویت هاست. سوال شعار سال از شهرداری تهران این است که آیا برچیدن پل حافظ از اولویت‌های ترافیکی شهر تهران است؟ اگر آری، میزان بودجه آن را به شفاف بیان کنید و ما نیز پیشنهاداتی مهمتر از برچیدن پل حافظ برای روان سازی ترافیک شهری خدمت تان معرفی می‌کنیم. اگر خیر، بفرمائید که نون دونی کدام عزیزان در برچیدن پل حافظ است.

شعار سال: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

 ۲۲ آذرماه بود که جعفر تشکری هاشمی و در خصوص وضعیت پل‌های موقت در تهران گفت: تعدادی پل در سال‌های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل‌ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن‌ها این میزان طولانی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: از جمله آن‌ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می‌توان این پل را جمع کرد.

در همین راستا؛ عباس شعبانی از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت: مطالعات فعلی سازمان حمل و نقل و ترافیک حاکی از این است که بود و نبود پل حافظ در تقاطع خیابان طالقاتی تأثیر چندانی در ترافیک ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه نگهداری این پل به اندازه به هزینه خود پل است و بر همین اساس به صرفه است که این پل در صورتی که تأثیر چندانی بر ترافیک ندارد، برداشته شود.

وی اظهار کرد: پل حافظ که در تقاطع جمهوری قرار دارد، در حال حاضر در فاز مطالعاتی است و احتمال برداشته شدن آن نیز وجود دارد.

شعبانی اذعان کرد: برداشته شدن پل حافظ-طالقانی باید در ایامی صورت گیرد که شهروندان کمترین میزان تردد را دارند و احتمال می‌رود در صورت انتخاب پیمانکار در ایام تعطیلات عید این پل برداشته شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ انتشار:۱۱ دی۱۴۰۱، کدخبر: ۴۰۱۱۰۱۱۰۴۰، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین