پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
پس از آنکه بسیاری از حساب‌های کاربری در فضای مجازی ویدئویی با مضمون بارش برف در مسجدالحرام را منتشر کردند، امارت مکه مکرمه در توییتر صحت این ویدیو را تکذیب کرد و در توییتی آورد: ویدئوی منتشر شده از بارش برف در مسجد الحرام صحت ندارد و با افکت‌های اضافی پردازش شده است.

شعار سال: فعالان فضای مجازی روز یکشنبه کلیپ‌ها و تصاویری را منتشر کرده و گفته بودند که در شماری از مناطق عربستان سعودی، مسجدالحرام و در جوار کعبه معظمه برف باریده است.

پس از آنکه بسیاری از حساب‌های کاربری در فضای مجازی ویدئویی با این مضمون را منتشر کردند، امارت مکه مکرمه در توییتر صحت این ویدیو را تکذیب کرد و در توییتی آورد: ویدئوی منتشر شده از بارش برف در مسجد الحرام صحت ندارد و با افکت‌های اضافی پردازش شده است.

«سازمان مبارزه با شایعات» (تریبون ردیابی شایعات و تکذیب آن‌ها در عربستان سعودی) صحت ویدئو‌ها و تصاویر منتشر شده از بارش برف در این کشور را تکذیب کرد.

این سازمان در حساب توییتری منتسب به خود در توییتر اعلام کرد: «ویدئوی منتشر شده تحت عنوان (بارش برف برای اولین بار در مکه مکرمه) صحت ندارد».

پیش از این برخی کاربران فضای مجازی در این شبکه‌ها تصاویر و ویدئو‌هایی را منتشر کرده بودند وزیر آن نوشته بودند: «بارش برف برای اولین بار در مکه مکرمه».

تعداد بازدید : 16

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۰۲۱۹۵، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین