پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور روز یکشنبه در سفر سرزده به خوی از مناطق زلزله زده شهری و روستاهای این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات زلزله زدگان قرار گرفت و گفت: کار آواربرداری از خانه های آسیب دیده و تخریب شده این منطقه با همت مسوولان امر از جمله بنیاد مسکن آغاز شده است. رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

شعار سال: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور خطاب به مردم خوی گفت: ان شاءالله با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند، به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

رئیسی: با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، آرامش دوباره به خوی بازمی‌گردد
ابراهیم رئیسی در جریان سفر به خوی و بازدید از مناطق زلزله این شهرستان در حضور جمعی از مردم این منطقه اظهار داشت: مردم این منطقه همراه با انقلاب و نظام بودند، شهدایی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، مردمان باصفا و با صمیمیتی هستید.

تعداد بازدید : 2

وی تصریح کرد: وظیفه دولت و همه ماست، اگر می‌خواستم در تهران بنشینم، گزارشات برای من می‌آمد، آقای مخبر -معاون اول رئیس جمهور-آمدند در دولت گزارش دادند، وزرای ما همه گزارش دادند، اما واقعا احساسم این بود تا خودم نیایم و از نزدیک شرایط را نبینم، اگر نیاز‌هایی هست حتما سریع باید مرتفع شود، ان شاء الله سریع مرتفع شود تا مردم بیشتر از این دچار مشکل نشوند.

رئیسی: با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، آرامش دوباره به خوی بازمی‌گردد
رئیس جمهور همچنین بیان کرد: ان شاءالله در خدمت شما خواهیم بود، آن چه از ما بر می‌آید، پی‌گیری می‌کنیم، شما ان شاءالله با صبوری این شایعات را پشت سر بگذارید، شایعات می‌خواهد دل مردم را خالی کند به این‌ها توجه نکنید با صبوری شما و خدمتگزاری دولت و برادران سپاه و هلال احمر و بقیه بخش‌ها کار دنبال می‌شود و آرامش دوباره به خوی باز خواهد گشت.

تعداد بازدید : 0

سید ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه به منظور بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و اطلاع از روند رسیدگی‌ها و امدادرسانی به مردم این مناطق، بدون اطلاع قبلی به این شهرستان سفر کرد.

رئیسی: با صبوری شایعات را پشت سر بگذارید، آرامش دوباره به خوی بازمی‌گردد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۶۹۱۵۶، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین