پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
نام‌نویسی سفر به عتبات در ایام نوروز ۱۴۰۲ از ۶ اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با نام‌نویسی در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت به این سفر معنوی مشرف شوند.

شعار سال: نام‌نویسی سفر‌های زیارتی به عتبات در ایام نوروز از ششم اسفند آغاز می‌شود.

نام‌نویسی سفر به عتبات در ایام نوروز ۱۴۰۲ از ۶ اسفند آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند با نام‌نویسی در یکی از کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت به این سفر معنوی مشرف شوند.

آغاز سفر‌های نوروزی عتبات از ۲۳ اسفند

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان حج، سفر‌های نوروزی از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و با توجه به هم‌زمانی نوروز با ماه مبارک رمضان، این اعزام‌ها تا دوم فروردین سال آینده ادامه دارد و پس از آن سفر‌های رمضانی آغاز خواهد شد.

اعزام متقاضیان عتبات ماه مبارک رمضان نیز از سوم فروردین ۱۴۰۲ تا یکم اردیبهشت ماه خواهد بود.

سفر‌های نوروزی عتبات حدود ۱۰ روز ادامه دارد

در سال‌های گذشته با توجه به زیاد بودن تقاضا برای سفر‌های نوروزی عتبات، پیش‌ثبت‌نام در بهمن انجام می‌شد و پس از آن در صورت افزایش تقاضا، افراد به قید قرعه به این سفر معنوی مشرف می‌شدند؛ تا جایی که حتی در سال‌های قبل از کرونا در ایام نوروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر به عتبات مشرف می‌شدند. اما امسال با توجه به کاهش زمان سفر‌های نوروزی به حدود ۱۰ روز، اعزام‌ها نیز محدود خواهد بود.

سفر نوروزی عتبات به مدت یک هفته اجرا می‌شود که هزینه این سفر‌ها هنوز مشخص نیست. اما در سال‌های گذشته هزینه این اعزام‌ها نسبت به سفر‌ها در ایام عادی حدود ۲۰ درصد گران می‌شد.

پیش از این وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وعده داده بود سفر‌های زیارتی در بسته حمایتی دولت قرار می‌گیرد و ارز با قیمت پایین‌تر از نرخ متشکل، به این سفر‌ها اختصاص می‌یابد که در صورت تحقق وعده وزیر، هزینه این سفر‌ها نیز نسبت به سفر‌های کنونی کاهش خواهد یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۷۴۸۱۸۶، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
0
الان قیمت یک رفت و برگشت کربلا حدود 10 میلیون تومان پای آدم آب می خوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین