پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۶۹۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
علیرضا قائمی عضو شورای شهر تهران گفت: دخالت افراد خاص بدون هیچ سمت و منصبی در مجموعه فاوا که اجازه نمی‌دهند کار پیش رود از جمله مشکلات است.قائمی یا اشاره به مشکلات سازمان فاوا گفت: تغییر متناوب مدیریتی و عدم ثبات مدیریتی در فاوا از جمله مهمترین مشکلات این سازمان است و هربار سرپرست برای آن انتخاب می‌شود.

شعار سال: علیرضا قائمی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: سازمان فاوا نقطه کانونی در شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: استاندارد این سازمان متأسفانه به شدت افت کرده است و ممکن است مشکل ساز باشد.

قائمی یا اشاره به مشکلات سازمان فاوا گفت: تغییر متناوب مدیریتی و عدم ثبات مدیریتی در فاوا از جمله مهمترین مشکلات این سازمان است و هربار سرپرست برای آن انتخاب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: دخالت افراد خاص که بدون هیچ سمت و منصبی در مجموعه فاوا دخالت می‌کنند و اجازه نمی‌دهند کار پیش رود و تعیین تکلیف هیأت مدیره سازمان بدون تخصص و تجزیه از جمله دیگر مشکلات است.

وی با بیان اینکه خرداد ماه امسال سازمان فاوا مورد حمله سایبری قرار گرفت گفت: هنوز با گذشت زمان هنوز دو قلم تجهیزات تهیه نشده است و این موضوع منجر به ورود آسیب می‌شود.

قائمی گفت: اگر به تمدید نرم افزار‌ها بی توجهی شود نقاط آسیب پذیری زیاد خواهد شد و در زمان حمله سایبری یکسری تجهیزات امانی از سایر نهاد‌ها گرفته شد و هنوز برخی از آن‌ها تأمین نشده است و این ضعف منجر به بروز دوباره آسیب می‌شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خارج از اصول فنی و نظارت سازمان سامانه‌هایی ایجاد می‌شود و بی انگیزگی و عدم پرداخت حق و حقوق قانونی منجر به مهاجرت نیرو‌ها به مجموعه‌های دیگر شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۸۸۹۷۳، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین