پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل هلدینگ فناپ اعلام کرد: مجموعه فناپ بعد از اینکه حداقل چهار شرکت از زیرمجموعه‌های خود را به بازار سهام عرضه کند درخصوص ورود به بازار سرمایه بررسی و اقدام می‌کند. وی افزود: دو شرکت مسجل است؛ مجموعه PSP که سهم آن معارفه شد و مجموعه داتین که وارد فرآیند شده و امید است بتوانیم در سال ۱۴۰۲ آن را عرضه کنیم.

شعار سال: شهاب جوانمردی، رئیس هیأت مدیره پی‌پاد و مدیرعامل هلدینگ فناپ گفت: فناپ هلدینگ ICT گروه مالی پاسارگاد است، با بیش از ۷ هزار همکار در یک مجموعه دانش بنیان در شرکت‌های مختلف در چهار گروه اصلی فعالیتی صنعت مالی، حوزه سبک زندگی، صنعت تلکام و حوزه صنعتی مشغول به فعالیت هستیم.

او ادامه داد: شرکت سال ۱۳۸۴ تأسیس شد و عملا بیشتر اوقات سعی کردیم به عنوان پل نوآوری بین صنایع متقدم و پیشینی برای ارائه خدمت فناورانه و ارزش آفرینی‌های جدید به حوزه دنیای دیجیتال ایفای نقش کنیم.

جوانمردی توضیح داد: مجموعه فناپ بعد از اینکه حداقل چهار شرکت از زیرمجموعه‌های خود را به بازار سهام عرضه کند درخصوص ورود به بازار سرمایه بررسی و اقدام می‌کند.

رئیس هیأت مدیره پی‌پاد و مدیرعامل هلدینگ فناپ در پاسخ به این پرسش که درمورد این چهار شرکت توضیح دهید، گفت: دو شرکت مسجل است؛ مجموعه PSP که سهم آن معارفه شد و مجموعه داتین که وارد فرآیند شده و امید است بتوانیم در سال ۱۴۰۲ آن را عرضه کنیم.

او ادامه داد:، اما برای شرکت‌های دیگر مانند فناپ زیر ساخت، فناپ تک، ابرآروان، فناپ تلکام و شرکت‌های دیگر به فراخور شرایط کسب و کار و بازار تصمیم‌گیری می‌کنیم.

جوانمردی تصریح کرد: برای حوزه فعالیتمان برنامه پنج ساله‌ای در نظر گرفتیم که از سال ۱۳۹۹ شروع کردیم برای اینکه مجموعه فناپ در افق ۱۴۰۴ بتواند فروشی معادل یک درصد تولید ناخالص داخلی داشته باشد و همچنین ۱۰ هزار شغل مستقیم ایجاد کرده باشد.

مدیرعامل هلدینگ فناپ افزود: قاعدتا برای اینکه بتوانیم این مهم را رقم بزنیم؛ باید همانگونه که قبلا بر روی صنعت مالی مثل حوزه بانک و بیمه تمرکز کردیم و بعد وارد صنایع معدنی و ارتباطی شدیم بتوانیم کنار صنایع اصلی کشور که اساس تولید ناخالص داخلی را شکل دادند، قرار بگیریم و فرآیند تحول دیجیتال آن‌ها را رقم بزنیم یعنی هم زیرساخت دیجیتالی ایجاد می‌کنیم و هم کنار مجموعه‌ها قرار می‌گیریم تا بتوانند محصولات و خدمات را متفاوت، به روز، تجهیز شده به نوآوری و بازنگری شده در فرآیند‌ها دریافت کنند و هم اینکه بتوانیم بخشی از خدمات و محصولات را برای مشتریان نهایی ارائه کنیم.

او درمورد برنامه‌های فناپ برای افزایش سهم از بازار توضیح داد: در هر کدام از بخش‌ها فرق می‌کند مثلا در موضوع پرداخت الکترونیک، حرکت جدی از یک شرکت ابزاری پرداخت الکترونیک به یک شرکت ارائه دهنده راه حل‌های جامع تجارت الکترونیک مهمترین برنامه برای افزایش سهم از بازار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صدای بورس، تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۴۶۸۸۷۶، www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین