پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
شرکت‌ هواپیمایی ایران ایر به اظهارات نماینده تهران درباره محل نامناسب اقامه نماز در داخل هواپیما که جلوی سرویس بهداشتی هواپیما قرار دارد، پاسخ داد.

شعارسال: حسام قربانعلی درباره ادعای اظهارات سیدرضا تقوی، نماینده مردم تهران در مجلس مبنی بر اینکه «متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برای اقامه نماز مسافران در پایانه‌های مسافرتی به ویژه در هواپیما‌ها فکری نکرده است چراکه مسافران باید در راهرو‌ها و جلوی همه سرویس بهداشتی هواپیما‌ها نماز بخوانند لذا شرکت‌های هواپیمایی باید فکری برای این مهم کنند»، اظهار داشت: حداکثر زمان سفر در پرواز‌های داخلی دو ساعت است. در تمام فرودگاه‌های داخلی، هم در سالن پذیرش و هم در سالن انتظار، فضای اقامه نماز به بهترین وجه ممکن ایجاد شده و همه مسافران این امکان را دارند که از این فضا برای ادای فریضه الهی استفاده کنند.

پاسخ ایران‌‌ایر به ادعای نماینده تهران درباره وضعیت اقامه نماز در هواپیما

وی ادامه داد: همچنین در شرکت ایران‌ایر طبق مکاتبات انجام شده با بخش بازرگانی قرار بر این شده درباره پرواز‌ها به ویژه پرواز‌های نزدیک به نماز صبح، زمانبندی این پرواز‌ها گونه‌ای انجام شود که تداخلی ایجاد نشود و مسافران این فریضه الهی را ادا کنند و در صورت تداخل پیش از فوت نماز، نهایت همکاری با مسافران برای انجام این فریضه الهی صورت بگیرد.

سخنگوی ایران‌ایر درباره اقامه نماز در پرواز‌های خارجی در هواپیما‌های این شرکت اظهار داشت: درخصوص پرواز‌های مسیر‌های خارجی، در هواپیمای ایرباس ۳۳۰ فضای مناسبی در جانمایی مناسب در هواپیما برای مسافران برای اقامه نماز ایجاد شده و کیف نماز با بهترین کیفیت در اختیار مسافران گذاشته شده‌است.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 15فروردین1402، کدخبر: 1345441،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین