پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۷۲۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
دعوای اپوزیسون های خارج نشین ، یک خاصیت خوب دارد و آن افشاگری و پرده دراندازی از همدیگر است. معصومه علینژاد مثلا با ارایه برخی فکت ها از بی اخلاقی های رخ داده درباره خودش در زمان حضور در جمهوری اسلامی( دو پیشنهاد بی شرمانه از طرف دو مقام مسئله دار داخلی) و با در پیش گیری چهره ای مظلوم، جایگاه خود را در خارج تثبیت کرد. سپس با سناریوی دوگانه دفاع از حقوق سیاسی مردم و جلوداری حقوق زنان ، وارد چرخه استخدام سرویس های امنیتی آمریکایی شد. پر رویی ذاتی معصومه علینژاد ، مهارت های ژورنالیستی ، احتیاجات مالی و حمایتی در غربت، نیروی نیاز-اراده اگزیستانسیالیستی را در او بیدار کرد. نیرویی که باعث پیشرفت مردم فریبانه او شد. اما این پیروزی خیلی زود رو به زوال نهاد و به انواع شیوه ها، چهره واقعی او برای افکار عمومی مشخص شد.

شعارسال: دعوای اپوزیسون‌های خارج نشین، یک خاصیت خوب دارد و آن افشاگری و پرده دراندازی از همدیگر است. معصومه علینژاد مثلا با ارایه برخی فکت‌ها از بی اخلاقی‌های رخ داده درباره خودش در زمان حضور در جمهوری اسلامی (دو پیشنهاد بی شرمانه از طرف دو مقام مسئله دار داخلی) و با در پیش گیری چهره‌ای مظلوم، جایگاه خود را در خارج تثبیت کرد. سپس با سناریوی دوگانه دفاع از حقوق سیاسی مردم و جلوداری حقوق زنان، وارد چرخه استخدام سرویس‌های امنیتی آمریکایی شد. پر رویی ذاتی معصومه علینژاد، مهارت‌های ژورنالیستی، احتیاجات مالی و حمایتی در غربت، نیروی نیاز-اراده اگزیستانسیالیستی را در او بیدار کرد. نیرویی که باعث پیشرفت مردم فریبانه او شد. اما این پیروزی خیلی زود رو به زوال نهاد و به انواع شیوه ها، چهره واقعی او برای افکار عمومی مشخص شد.

افشاگری«شهرام همایون» درباره دروغ‌های «مصی علینژاد»

تعداد بازدید : 48
 
اختصاص پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین